Recenze (750)
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Jeden z mála televíznych seriálov ,ktorý sa za posledných pár rokov oplatí pozerať na Markíze v nedeľu doobeda. Skvelé obsadenie v podobe dvoch detektívov (James Roday-Dulé Hill) a nadmieru dobrý slovenský dabing.
Akta X - Film (1998)
Kto má rád tento kultový seriál ,tak musel byť nadmieru spokojný. Pre mňa ako veľkého fanúšika to bol balzam na dušu.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Pre mňa dosť veľké sklamanie. Keď som sa dopočul,že sa točí druhý celovečerný film bol som nadšený. Chris Carter ale nepokračoval tam kde skončil s prvým filmom čo je veľká škoda. Scenár veľmi jednoduchý ,herci vo vedľajších úlohách nevýrazní(Amanda Peet,Xzibit) a čo ma najviac sklamalo tak to bola hudba(v podstate žiadna). Keby nešlo o Akty X ,tak je to ale nadpriemerný thriller.
Alenka v říši divů (2010)
Film ktorý ma nejako nenadchol. Priznám sa ,že som očakával oveľa viac. Avšak Burton odviedol svoju prácu dobre, tak ako to dokáže snáď len on. Po vizuálnej a hudobnej stránke nemám čo vytknúť. Ale keď ja som sa táák nudil...
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Po prvých 7 častiach je to paráda. Som rád, že horrorový seriál ešte má čo to povedať. A ževraj druhá séria je ešte lepšia, takže dopozerám a komentár zveľadím....Nezveľadím, tak nám to rozdelili na samotné série. Každá je iná a "rotujúci" herci mi náramne sedia.
Americká kletba (2005)
Dosť veľké sklamanie nato, že išlo o film natočený podľa skutočnej udalosti. Dokonca ani tá dobová atmosféra na mňa nejako zvlášť nezapôsobila. škoda
Americký zločin (2007)
Nepríjemné, šokujúce. Až mi bolo zle z takej krutosti k ľudskej bytosti. A to nie len zo strany matky, ale hlavne zo strany detí. Kdeže väzenie..všetkým by som doprial zažiť to čo si zažila Sylvia a to bez ohľadu na vek. Nechápem kde sa zobrala taká krutosť všetkých detí.. Ellen Page a Catherine Keener? Famózne herečky!
Amorův úlet (2006)
Príjemná odychovka ktorá ma ozaj prekvapila, ale asi horšia ako American Pie. Jason Biggs má asi v osude hrať debilov.
Animal (2014)
Celkom slušný "animal" horror, i keď je otázka či to vlastne nejaký "animal" bol. Až priveľmi sa táto "kreatúra" podobala na tú z filmu Feast - Krvavá hostina. Dokonca podobnosť filmu je obrovská. Pár ľudí uzavretých v lesnej chatke čakajúc kto bude na rade. Ale ako hovorím, nenudil som sa, herci docela v pohode a fakt, že ma tu nič výnimočne nenasieralo.
Annabelle (2014)
10 minút od Wana v Conjuringu príjemne navnadilo, tu sa ukazuje akým dôležitým faktorom v horore je režisér. Leonetti to v celku posral, nejde ani tak o scenár (v podobných filmoch toho veľa nenavymýšľate), ale hlavne o atmosféru, ktorú film tak veľmi postráda, chýbal mi tu docela zvuk ktorý filmu(zvlášť hororu) nesmierne pomáha. Tých pár vŕzgajúcich scén (hojdacie kreslo) na kvalitný horor nestačí a už ani nevydesí. Dalo sa urobiť omnoho viac, ale je to čistý "duchársky" priemer. Jednu hviezdu som prihodiť musel, nakoľko môj rebríček TOP 5 hororov za rok 2014 je zatiaľ prázdny. Zlatý rok 2013:)