Recenze (110)
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Strašně velké zklamání..... po poměrně svěžím třetím pokračování přichází "země v pohybu" s recyklovanými vtipy a zápletkou, která se táhne jak ***** (ikdyž je stopáž jen 94 minut)
REC 3: Počátek (2012)
Jako pokračování RECu nic moc ale jako samostatná zombie (demonická) řežba ucházející a celkem i pobavilo :)
Sněhurka a lovec (2012)
Po vizuální stránce nemám takřka co vytknout ale, zato po scénáristické a po herecké ….. omg! Hloupé a tupé dialogy (moc jich není, ale přesto to bylo za trest poslouchat je) taky jsem zaznamenal pár logických chyb, které praštily do očí i mě, no a Kristen jsem to vážně nežral … btw.: nic osobního proti ní nemám.
The Divide (2011)
Jeden z nejlepších soundtracků co jsem kdy slyšel !!
Jump street 21 (2012)
Nestává se mi moc často, abych si po filmu znova přehrál některé scény, které se mi opravdu líbily a musím říct, že v 21 Jump Street jich je opravdu mnoho- Fuck you, science !!! Hodně silné 4*!
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Nebýt ČSFD projekce (trapné scény se stávaly vtipnými) a pána za mnou, který do mě neustále kopal a tím mě udržoval v bdělém stavu tak dám Johnovi nižší hodnocení než 2* .... takže tak...... Carter se tváří jako VELKÝ film ale "velký" je jen svým rozpočtem :)
Srbský film (2010)
Nechutný a zvrácený ..... -_-
Ocelová pěst (2011)
Dětský hrdina filmu mi lezl na nervy tak moc, že se mu povedlo zhnechutit mi takřka celý film,. Nebýt ucházejcích triků a Hugha tak to zalomim už po 10 minutách.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Začátek se vlekl jak šnek, který má pochroumanou levouzadní ale tak, MNO, po hodince možná méně se to jak se říká "rozjelo". Nejvíce se mi na filmu líbila hudba, kterou měl na starost Zimmer a perfektně se do filmu hodila a taky pěkně dokreslovala celkovou atmosféru, no a nesmím zapomenout na EPICkou scénu v lese, která byla přímo přeplněna efektními SLOW MOTION pohyby a dech beroucí hudbou :)
Nezvratný osud 5 (2011)
NIc nového, žádný nový nápad, tak proč nám to pořád cpou pod nos ?