Recenze (3 312)
Tarzan's Savage Fury (1952)
.............
Konec semestru (1974) (TV film)
......na TV film slušné krimi...dobré obsadenie ....J.Vala ako vyšetrovateľ fajn....
Ďáblova lest (2009) (seriál)
...
Labyrint - Série 3 (2018) (série)
……
Tři vteřiny (2019)
.....tá úvodná premisa prečo sa mládenec dostal do basy to písal asi scenárista-učeň....potom šéf polskej mafie je v USA-povedzme -ale predtým si v Polsku odpykal 20-ročný trest-a takéhoto pustia do USA ? ....inak celkovo nuda, taká neakčná krimi....ten distribučný názov filmu (kto to vymýšľa???) odpovedá kvalite filmu....
Hej-rup! (1934)
....legendárny predvojnový film kultovej dvojice....možno, ale pokiaľ mňa pamäť neklame ani za socializmu to nemalo veľkú popularitu skoro sa to nehralo v tv a....teraz...asi tak isto....pre mňa to vtipu moc nemá a téma polopatisticko- socialistická akoby to bolo nafilmované v 50-tych rokoch a nie v r.1934.
Atlas ptáků (2021)
.....toto nedokázal zachrániť ani Miroslav Donutil.....stelesnená NUDA....
Čínský měsíc (1994)
......ten koniec to úplne odrovnal-katastrofa.....celý čas výborné a koniec "zmršený" záver......síce vyriešené ,ale bez pointy, nadhodnoty, myšlienky.....len ten najblbší koniec aký si viete predstaviť.
Pátý element (1997)
...i po opakovanom pozretí musím povedať, že to bolo nezáživné a tie kulisy komické....také umakartové sci-fi....slabota....
Policajt ze San Francisca (1997)
..........