Recenze (3 312)
Pekelná díra (2022)
....všetko v tme ledva človek vidí čo tam je, ale to by až tak nebolo na škodu až na tú nekonečnú nudu a ku koncu nejaké to ...čo? zvieratko?? .... strata času - viac netreba pozerať.
Tarzan's Fight for Life (1958)
.....
Ďáblova lest - Noc hadů (2009) (epizoda)
......pomalé navnadenie, ale Ivan Trojan je presvedčivý / taký český Tom Hanks (Da Vinciho kód.....) /- celkom fajn rozbeh.....
Colt 45 (2014)
...ďalší dôkaz, že francúzska kinematografia išla do prdele...pozrieť sa to dá, ale nevýrazné ksichty, dej plytký ,ktorý by maximálme stačil na priemernú časť podpriemerného seriálu...
Rudí prezidenti - Kněz komunismu - Gustáv Husák (2018) (epizoda)
....slušný dokument aj keď by som toho prijal viac a podrobnejšie.....52 minút je moc málo....
Tarzan and the Leopard Woman (1946)
............
Dobrodruh (1983)
moja zaujímavosť:Natáčanie filmu prebiehalo v mestách Paríž a Marseille. (dyfur)
Horko (1984)
....to hovädo čo prepadlo banku a zabilo toľkých ľudí by si zaslúžilo gilotínu - pekne tupú....naštastie neutečie....príbeh o úteku lupiča nie je ničím nový a prevedenie filmu pôsobí pre mňa staticky a hlavne nudne.Všetko nesympatické ksichty.
Výnosné miesto (1965) (TV film)
....zaujímavý je len rok výroby a s tým súvisiaci fakt zachytenia podoby známych slovenských hercov tej doby...inak je to pomerne prvoplánová propagácia čestnosti ...až taká školská .... skorumpovanosť, ktorá sa tu zobrazuje má,ale paradoxne viac čo povedať dnešnému svetu ako vtedajšiemu v ČSSR roku 1965....
Smrt na Nilu (2022)
.....to obsadenie typologické bola čistá tragédia a film - tiež slabší - štúdiové scény bili do očí....kto chce pozrieť pravú Smrť na Níle - odkaz:https://www.csfd.cz/film/4008-smrt-na-nilu/recenze/