Recenze (3 312)
Les Infortunes d'un explorateur (1900)
......krátky fragment - ozaj krátky - 1 minúta....ako historická vzácnosť ok.
Hoši z Brazílie (1978)
.......
Strážce duší - Poslední princezna (2005) (epizoda)
.............
Strážce duší - Jeskyně běsů (2005) (epizoda)
......o nejakých malých mužíčkoch v jaskyni (hrôza ....) :((( .....ozaj slabé....a ten L.Vaculík si ešte so Z.Norisovou stále vyká...a nič....
Strážce duší - Brána andělů (2005) (epizoda)
......slabé.... len samé náznaky ,aby sa to tajomno neodhalilo ani trocha....a z magistra Kelley-ho sa neukáže nič - vlastne je tam len spomenutý...že kedysi žil...(prvý koment tu)
Náš vůdce (2008)
.....o vymknutí sa psychologického experimentu-nič nové, aj keď tak nemecky a s ohľadom na nemeckú históriu spracované....
Listopadoví vrazi (2017)
.....podpriemerné dielko-po každej stránke.....pozriete a na druhý deň ani pamiatka v hlave....
Ďáblova lest - Brána nebes (2009) (epizoda)
.......
Ďáblova lest - Vražedný kód (2009) (epizoda)
..........
Kráska a netvor 1950 (2010) (TV film)
.....tie tri obrazy v jednom na TV obrazovke z možného napínavého príbehu robili z filmu nejakú videoklipovú skladačku....o detektivku-krimi sa nejedná - možno psychodráma....scenár plochý....pomalé-nudné to Beštia z Majora Zemana proti tomuto bol akčný príbeh....takže Štb za všetkým-ok, ale ak bola tak všemocná čomu som náchylný veriť tak prečo tá pani doktorka bola tak blbá a tajila v 50-tych rokoch list z Nemecka čo určite neušlo nielen okoliu ,ale hlavne tej všemocnej Štb - tak čo bola tá MUDr. ozaj taká krava,že im klamala to očí ??! ......nečakal som moc, ale nedostal ani to málo.