Recenze (3 327)
Lucie, postrach ulice (1983)
...také nasilu-nezaujalo...divné herecké výkony....divné postavičky..... :(
Zítra to roztočíme, drahoušku...! (1976)
..nehynúca klasika...to sa dá pozerať dokola,skvelé vtipné dialogy so super hereckými výkonmi.
Dny zrady I. (1973)
Dobre natočené - údajne tendenčne-verím tomu ako som veril v kine pri povinnej návšteve kina /kedysi/ - len čakám kedy sa natočí niečo z tej doby netendenčné a nebude to len o západnom odboji.
Povstalecká história (1984) (seriál)
Tak počas revolučných dní r.1989 sa nám v diskusii študentov-herci - i - Michal Dočolomanský ospravedlňoval za túto úlohu ...že čo mal robiť ,nemohol odmietnuť.... Mne to je fuk ,ale prečo jeden nemal inú možnosť a druhým sa to vyčíta....
Vítězný lid (1977)
Ten súdruh Gottwald v podaní Júliusa Pántika je ozaj komický.moja zaujímavosť: Natáčanie filmu prebiehalo v mestách Svit, Praha, Bratislava a v obci Vlastiboř. (dyfur)
Salvador, sedmnáctého března krátce po páté (1982) (TV film)
..áno to boli za socializmu angažované TV filmy ...bolo by zajímave si ich pozrieť po rokoch.Ale trezorová kultura je i teraz.Pozrel by som si to radšej ako nejaké tanečne kraviny.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nebolo to zlé,ale ako mnohé iné 4-ky (Indiana Jones,Smrtonosná pasca...) už to nebolo ono. Príbeh na aktuálnu temu -ale ...no nie je to ono... a Stallone má už svoj vek i ked sekáč je to stále.
Next (2007)
Uvod dobrý - celý film fajn a čakáte obdobný záver- ale ten nepríde ...akoby filmu chybalo cca 20 minut Koniec bez záveru - ten je ozaj" zmršený".
Sleduje tě vrah! (2000)
B-čková zlátanina -ale čo tam robil Keen Reeves neviem-asi mal dlžoby ,že prijal takýto paškvil.
Matrix (1999)
....čakal som na koniec a ten nakoniec neprišiel....nuda a všetko samé čierne,tmave /asi kvôli trikom/.Obdivujem tých čo na tom boli v kine.