Recenze (3 312)
Krokodýl zabiják (1989)
ozaj naivne.Porovnajte s Čelusťami a hneď viete čo je originál a čo imitácia.Čo je thriler a čo je film kategorie B. Ale to,že je to nejaká talianska variácia Čelustí to by až tak nevadilo,ani tie slabé herecké prístroje ,ale ten krokodýl je ozaj na smiech -tak na atrakciu na posledný dedinský jarmok.
Cotton Club (1984)
Hviezdička za atmosferu.Inak hooodne slabé. O čo ide? Prostoduchý dej - popretkávaný bohato tanečnými vystúpeniami. Ako kabaret dobré ale potom treba vystrihnuť hraný dej. Inak ak by neboli tanečné kreácie tak by film mohol trvať tak 4o minút. Ani sa nečudujem,.že to bol prepadák.
Rychlá smrt (1985)
Typický nízkorozpočtový "akčňák" 80-tich rokov. Naivné,vykonštruovaná zápletka ,aby hlavná hrdinka mohla strielať. Odpad.
Městečko Twin Peaks - Pilot (1990) (epizoda)
Tak vydržal som to pozrieť sústredene cele-ale ani tak -nie.Popis okolo filmu,hláška akože je to kultový film a podobne myslím sú o ničom - kráľ je nahý a nebudem tvrdiť,že nie je áno kráľ je nahý ako celý film.Len zmes nezmyselne pospájaných scenok bez vzájomnej logiky. Odpad
6. den (2000)
Podľa mňa typická schwarzeneggerovka-iste Terminátor ani Pravdivé lži to nie sú,ale niečo na spôsob Total recall. Fajn
Krev a víno (1996)
Nicholson je ako vždy vyborný,J.Lopez len na okrasu /nehrá len pozuje/ a preto dávam 1 hviezdu,ale ako sa hovorí z hovna bič neupletieš. A tým hovnom je tu scenár.Škoda tešil som sa.
Mezi námi přáteli (2006)
Film o tom ako škaredý,nezamestnaný, bezperspektívny chlap s otravnými rečami si myslí,že nie tieto vlastnosti,ale jeho malý pohlavný úd môže zato,že ho manželka nechce.(To že ho má malého zistí po piatich rokoch manželstva) Scenár slabý,herecké vykony amaterske-no slovenský režisér Vlado Štancel asi veľa vody nenamúti a to nielen v Čechách. Odpad-menej sa nedá. i
Příšera z šatníku (1986)
nevadia mi staršie filmy,ani naivné,s jednoduchými trikmi,ale musí to mať svoju poetiku.Tento kúsok nemá nič je len trápny - námetom,hereckými vykonmi,trikmi a nezachráni ho ani zaradenie do komediálneho hororu.Odpad
Střílejte na Francouze! (2003)
v štýle videoklipu natočené,scénar a samotná pointa o ničom.Herci ok,ale zaslúžili by dobrý film.
Osina v zadku (2008)
Myslím,že podobné tema mali i J.Lemmon a W.Matthau vo filme,kt.názov neviem-ale to bolo dobré. Toto je trapná imitácia. Hlavná charakteristika: - nudnééé ,dlhéé.