Recenze (3 315)
Baron Prášil (1961)
……nehynúca klasika....super herci, námet, režia, triky...všetko....
Tygr a kočička (1967)
......špičkový taliansky film rokov 60-tych....oceňujem reálie,predstaviteľov,hudbu, i záver ,atmosféru danej doby.....ak chce niekto vedieť ako vyzeral taliansky film s komplet talianskou výbavou....toto je ono....
Velký flám (1966)
..............
Povídka o policajtovi (1975)
…..kultový film A.D. , francúzsky ,európsky.....napínavé ,výkony výborné i minimimika A.D. tu viac ako sedela.....J.L.T.- klasika-presvedčivý...nemá sa čo vytknúť tomuto film....vždy dobrý - i do dneška......
Skála (1996)
.....výborný thriller ,ktorému ani čas nič neubral na kvalite....
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
.....ozaj veľmi,veľmi voľné pokračovanie (?) filmu Adela ješte nevečeřela ...aspoň tak sa to nejako prezentovalo kedysi ....z môjho pohľadu úplne samostatný film. Tiež veľmi dobrý ,originálny je námet i výborné spracovanie s elitou hercov tej doby...ale slabšie ako Adela.....
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
.....super.....nadčasová -komediálna krimi-paródia....keby to chceli natočiť američania remake...ani by som sa nečudoval....výnimočný film.... sú komédie ,paródie , krimi i rôzne kombinácie týchto žánrov ,ale toto je niečo viac.
Čtyři z tanku a pes - Posádka (1966) (epizoda)
...úvod taký nevojenský...lesy,sneh,poľovník....
Truman Show (1998)
.....výnimočný film - absolútne originálny - jedinečný.....veľa krát mňa napadne či nie som aj ja Truman Burbank....že by?......
Bláznova kronika (1964)
.........klasická "zemanovka"....škoda,že ich nebolo viac....