Oblíbené seriály (10)
Byl jednou jeden... život (1987)
Návštěvníci (1983)
Narcos (2015)
Ten seroš mě tak dostal, že jsem při určitých situacích musel díl stopnout a ujasnit si, že mi nepraskne žilka, jestli budu pokračovat ve sledování. Nervák se vším všudy
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Nejlepší díl PAPRSEK. Andy naprosto exceloval a jeho padělatel Meegeren mě posadil na prdel. Svým uměním převezl celý umělecký svět a trochu hodně rozhodil pány akademiky (skvělý Karel Urbánek), kteří tvrdili, že nikdy nebude umět malovat. Tak jim to dokázal tím nejlepším možným způsobem.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Steve exceloval a tvůrci zaslouží absolutorium. Takové seroše můžu a chápu, že nakonec hlavní hrdina zemřel i když podle skutečnosti pracoval jako zaměstnanec v ropné společnosti. Ale to si dost dobře nedovedu představit.
Pomsta - s.r.n. (1998)
Nacházel jsem se v situaci, kdy bych pomoc pana Chapela uvítal. A i když jsem milión neměl, okamžitě bych mu ho vysázel na ruku, ber kde ber. Nespravedlnosti se dějí neustále a tak tenhle seriál mě aspoň na chvíli ujistil v tom, že se spravedlnosti člověk dočká a boží mlýny může někdo popostrčit. Michael Madsen tuhle roli zvládl naprosto dokonale a nikoho jiného si v ní nedovedou představit. Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, který si pětku zaslouží naprosto jednoznačně. A pokud bych se znovu narodil, chtěl bych být panem Chapelem
Robin Hood (1984)
Horký vítr (1980)
Třicet případů majora Zemana (1974)
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Ve své době bomba. I dnes, když seriál opakují, se rád podívám. Makepeace je kočka a Dempsey drsňáka zvládl moc dobře. Přesně tyto drsňáky můžu. A jen taková vsuvka na závěr. Víc mi seděl tehdejší slovenský dabing. Tam totiž to jiskření mezi oběma partnery bylo téměř hmatatelné.