Recenze (867)
A co Bob? (1991)
Kéž bych nikdy nepotkal svého Boba! Bill Murray zahrál svou roli výborně a Richard Dreyfuss také rozhodně nezůstal své roli nic dlužen.
A co když je to pravda? (2005)
Reese je sice příjemná, Ruffalo hraje dobře a v některých scénách je skvěle komický, ale na lepší hodnocení než 55% hvězdiček to nestačí.
Adam (2002)
Jó, kdyby nám tu krabičku nechali!? Takhle jenom krev a pot.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Dnes už absolutní klasika českých filmových parodií. Absolutní je zde i zpodobení zla (nádherný genius-padouch v podání Miloše Kopeckého) a dobra (skautík-detektiv-gentleman zahraný Michalem Dočolomanským).
Agáta (1979)
Dobrý příběh se skvělými hereckými výkony. 80% hvězdiček
Aguirre, hněv Boží (1972)
Herzog nám naservíroval během hodiny a půl až hypnotizující obraz marnosti, nezkrotné síly a odhodlání dosáhnout cíle, ať to stojí, co to stojí. Důkaz, jak může vlastní vůle člověka rozmačkat v náruči šílenství.
Akce v Istanbulu (1975)
V tomto snímku sice chybí napětí, ale i tak jsem se u něho nenudil. 50% hvězdiček
Akta X (1993) (seriál)
Hezky a efektně vyrobený seriál, ale mě bohužel tato záhadologie tolik nebere.
Alfréde, Alfréde! (1972)
Ne sice tak silné jako Germiho starší filmy, ale stále zábavné.
Aljaška v plamenech (1994)
Segal nudny jako vzdy. Kdyby tam nebyly ty vybuchy, tak neni na co se divat. Takze dve hvezdicky za pyrotechniku.