Recenze (640)
Futbaloví chuligáni (2007) (seriál)
HOOLIGANS FOREVER!
Game of Death (2017)
Dobrej masakr, čumím, že mi tohle uteklo..
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Můj TOP 5 Gangster film!
Gimyohan gajok (2019)
Zeru tenhle typ hororovych komedii
Great White (2021)
Prostě zbožňuju "Animal horror", kor se žraloky.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Nejlépsi natočený katastroficky film.
Green Lantern: Emerald Knights (2011)
Dalsi animak od DC Comics, rozhodne lepsi nez predchozi green lantern - first flight, 5 hvezd!
Green Lantern: The Animated Series (2011) (seriál)
hodnotim pouze prvni dvoudilny pilot. 5!