Recenze (457)
Slimák (2006)
Krásne retro, ktoré dáva spomenúť na zlaté 80. roky a pohladí na duši každého milovníka.
A teď něco úplně jiného (1971)
Nanovo natočené a pozliepané skeče z Lietajúceho cirkusu. Osobne mám výhrady k príliš veľkému priestoru venovanému animáciám, ktorým som nikdy nevedel príjsť na chuť (nič proti Terrymu Gilliamovi, ale myslím, že to tam iba zbytočne brzdia a vôbec nie sú vtipné). No a ďalej ma trochu zarazil výber skečov, ale to je iba môj subjektívny názor, pretože každý má svoje vlastné best of...
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
Mŕtvolky nám spomalili, ale čo ubudlo na rýchlosti, to pribudlo na vtipe. Bláznivé situácie striedajú suché hlášky, či geniálne vtipy a k tomu roztomilé masky zombíkov. Čo viac si môže človek priať? Jedna z najlepších zombie komédií, aké boli kedy natočné.
Dům u hřbitova (1981)
Mix toho najlepšieho z Fulciho. Hustá atmosféra, mrazivá synťáková hudba, patrične "šťavnaté" gore scénky. Jedinou malinkou vadou na kráse je tradične absencia deja, ale na to som si u Fulciho už zvykol :)
Démoni (1985)
Klasika 80. rokov, starý dobrý old-school gore. Škoda len, že sa takéto filmy dnes už netočia.
Meatballs: Na plný plyn (1992)
Pohodová letná komédia so zámeraním na vodné športy made in 80. resp. ranné 90. roky.
Wolf Creek (2005)
Výborný film. Na začiatku som k nemu pristupoval veľmi skepticky, pretože jediná vec, ktorá ma dokáže na horore alebo vlastne ľubovoľnom filme stopercentne vytočiť, je nálepka "Natočené podľa skutočných udalostí ". A pritom je jasné, že scenáristom ako podklad slúžil jednoodstavcový článok v novinách. Každopádne som bol milo prekvapený. Jediná vec, ktorá tento film zráža, je totálne nudná, nezáživná, ba dokonca až smiešna prvá polhodina, kedy som mal sto chútí film vypnúť a DVD rozšliapť. Nakoniec som pokunšeniu odolal a vyplatilo sa :)
Z nuly hrdinou (2002)
Super teenagerská komédia. Epizódne roličky Gena Simmonsa, Tommy Lee či Henryho Rollinsa vyložene potešia :)
Vesnice (2004)
Shyamalan sa pochlapil.Konečne po nudnom Vyvolenom a smiešnych Znameniach natočil nieco pozerateľné.Síce trochu atypický film, ale poteší. V prvom rade sa nejedná o židany thriler či nedajbože horor, ale čistú romatniku, ktoru ja fakt nemusim. Paradoxne mi ale u tohto filmu vobec nevadi. Prave naopak. Viac takých romantických filmov :)
Šňup (2002)
Film, v ktorom zaznie Satyricon - Mother North a dokonca zhliadneme aj kúsok klipu, si nezaslúži horšie hodnotenie :)