Recenze (150)
Zlatokopové z Arkansasu (1964)
Ani slušné herecké obsazení a česká krajina nezachrání mezery ve scénáři ohledně postav indiánů. Ti působí komicky a strhávají hodnocení celého snímku dolů.
Škola hada (1978)
Film a bojové scény velmi dobré na ****, ale ty dialogy a monology ve filmu jsou katastrofální (viděl jsem to s českým dabingem)...
(K)lamač srdcí (2010)
Konečně komedie bez trapných (rádoby vtipných) míst. Není proto překvapení, že vznikla ve Francii a ne za oceánem...
Cry_Wolf (2005)
Škoda, celkem zajímavý nápad, ze kterého se ale dalo vytěžit daleko více...
Mám rád Huckabees (2004)
Plusem je velice slušné obsazení, které mě mimochodem k filmu nalákalo. Minusem pak hrozná nuda, kdy jsem to ani nedokoukal.
Ricky Bobby: Nejrychlejší jezdec (2006)
typický americký (=nevtipný) humor...
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Kde je pan Vorlíček se svými filmy ze 60. - 80. let? :-(
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Pan Janák by se měl věnovat jinému řemeslu než režisérskému, neboť natočil další ze zbytečných "filmů". To i Troška je proti němu pan režisér... K "filmu" samotnému dodám jen to, že si vzal původní námět Dvanácti měsíčkům přidal tam trochu víc Popelky a Mrazíka a světe div se, vznikla nová česká pohádka...
Císař a tambor (1998)
2 ** za výkon Ondry Vetchého. Víc se tam bohužel nalézt nedá..
Asterix a Olympijské hry (2008)
Pamatuju si z toho akorát závěrečný závod s M. Schumacherem a A. Delon se svým Ave Já :-)