Recenze (157)
Šéfové na zabití (2011)
povedené obsazení celkem zastiňuje dost sterilní scénář, takže bych to viděl tak na 70 :) , imdb 69
12 opic (1995)
velmi inteligentní film, klasika žánru
Oblečen na zabíjení (1980)
moc průhledné, znalý divák určitě neměl problém ani před těmi 30 lety....bohužel, pro mě tedy zase výstřel a dvojník určitě lepší ;) každopádně má obliba De Palmy mi rozkazuje nedat méně jak 4* - imdb 80 per me, jinak tak 75 http://www.nejlepsifilmy.eu/mysteriozni/oblecen-na-zabijeni/
Interstate 60 (2002)
hodně velká pohodička a tak to má být :)
11-11-11 (2011)
opravdová "hrůza" !!!!!! dodíval jsem se jen proto,abych se utvrdil, jestli nepřijde něco mega a ono stejně nic
Kniha křtěná krví (2010)
s prominutím odporná kokotina
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Pana Monka jsem si jednoduše velmi oblíbil a z íčovinky co dává prima se stal můj černý kůň. Pana Monka má ráda i přítelkyně.. Skvělý humor, nápadité zápletky a velmi neokoukané postupy. Co také není v každém seriálu je vývoj, rozměr hlavní postavy. Skvělé !
Kdo s koho (2001)
Norton a De Niro zajisti Vasi pozornost. Potesi ikona Marlon Brando ve sve skoro posledni roli. imdb 68 +-0
Tenkrát na Západě (1968)
všechny klady jsou tu vypsány. zápory jednoduše nejsou. od začátku až do konce je to absolutně bezchybný, precizní film, na které se nepodepisuje zub času a pochybuji, že někdo tenhle film nezná http://www.nejlepsifilmy.eu/dobrodruzny/tenkrat-na-zapade/
Jeden musí z kola ven (2011)
takhle nízké hodnocení si film určitě nezaslouží, i přesto, že 71 je momentálně i na IMDB. Precizní režie, skvělá předloha, skvělí herci, nevím, co byste někteří od špionážního filmu ještě chtěli. 8,5-9/10