Recenze (135)
Doktor Strange (2016)
Něvěděl jsem co čekat, tak mě to snad ani nemohlo zklamat nebo překvapit. Druhé jmenované se stalo! Záporák sice nic moc, takovej neslanej nemastnej, i když, záleží jestli budeme brát jako antagonistu toho čaroděje s řasenkou na ksichtě nebo ten xicht připomínajíc hologram z SW nakombinovanej zaporákem z Avengers. No tak či onak, Strange byl vtipnej a ty věcičky připomínající Inception a Matrix mě bavili!
Dredd (2012)
Jsem rád, že to splňuje komixovou předlohu. Film Dredd si mě dostal skvělými efekty, nadupanými hláškami, a skvělou muzikou, která je skvěle vyvážená.. 93%
Drive Angry (2011)
Skvělý film. Čekal jsem, že Nicolas už má nabídky pouze na Béčkové filmy. Ale tenhle film byl prostě skvělý. 90%
Duch ve stroji (2017)
Myslel jsem, že film Půlnoční dítě byla nudná impotentní srajda. Nečekal jsem, že může být horší film, nicméně Ghost in Shell je tak nudný, nezajímavý shit, že si radši pustim příště Ekvádorský film o životě liliputa hledajícího koblihu na cestě do Minessoty.. Díky nechci. Všem maximálně nedoporučuji. To už je lepší jít ven a skočit do kontejneru.
Enola Holmesová (2020)
Jaké to překvapení, že slečna Brownová, rádoby herečka natočí takový shit. Krásné podupání žen k odpadu
Enola Holmesová 2 (2022)
Jaké to překvapení, že slečna Brownová, rádoby herečka natočí takový shit. Krásné podupání žen k odpadu
Godzilla II Král monster (2019)
Millie Bobby Brown by si měla uvědomit, že herectví pro ni zkrátka není.
Hadí oči (1998)
Cage a Hadí oči bavily zhruba do půlky. Potom se to začalo táhnout a nerozhodnost, která byla ze začátku symptická eskalovala v protivně natahovanou stopáž. Za první třetinu filmu - od filmařský dělničiny po scénář 4 hvězdy. Druhá třetina filmu (casino) - v celku zábavné drama 2,5 hvězdy. Finále - odpad! Je to škoda.. Dvě různé poloviny, které byli silně nevyrovnané.
Halloween: H20 (1998)
Série vyvrcholí sice až v posledním díle, ovšem tento byl skvostný. 80%
Halloween II (1981)
O malinko lepší než předchozí díl .. 40%