Recenze (617)
Vášeň a cit (2007)
slabě propracované, hrané a zakončené.... Paní Austenové by asi bylo líto, co bylo natočeno.
Rambo III (1988)
Rozhodně nejslapší ze série Rambo!!!! Ovšem, pokud jste si Ramba oblíbili, bude s vám líbit. Obrovsky moc akce, všichni mrtví, Rambo žije! a co je nejlepší, být obklíčený armádou, stát po boku přítele a mít plán "obklíčíme je!"
Kulový blesk (1978)
"Prosím vás, pane, máte sklep?"
Brácha za všechny peníze (1978)
O dost slabší pokračování prvního dílu "Můj brácha má prima bráchu". Asi chtěli filmaři vydělat z prvního dílu.
Můj brácha má prima bráchu (1975)
Na tento film a jeho pokračování jsem se vždycky díval s mým taťkou. Fajn rodiná komedie, která se dá vstáhnout na život. 1) "Co svetr máš? - Noci jsou chladný! - Nezapomeň, že seš Pavelka" 2) "Maminko, ty bys z toho mohla udělat román na pokračování"
Bakaláři (1972) (seriál)
Co si ten život nevymyslí?! Podle mého názoru, záleží, na které příběhy a povídky narazíte, ale občas se dost zasmějete.
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Super! to je parádní kriminálka :)
Dařbuján a Pandrhola (1959)
To je jasný, to je Moribundus :)
Proč kočka není pes? (1996)
Fajn strávený čas u příjemné komedie se zápletkou a dějem naprosto neběžným a zajímavým. Jeden z mála filmů, který mě přinutil povídat na obrazovku :D :D Co se týče hudby - jak by mohl Shore zklamat?! Pozitivní hodnocení!
Bohouš (1968) (TV film)
já mám hlad jak bernardýn :D