Recenze (81)
Počátek (2010)
Kam sa hrabe avatar... Tento film je skrátka dokonalý a chýbajú mu iba aspoň ďalšie dve hodiny stopáže :)
Red (2010)
Už len za môjho obľúbenca Karla Urbana 4 * :)
Robot Chicken: Star Wars Episode III (2010) (TV film)
Perfektné nápady, mnohé lepšie ako vo Family guy.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Fantastický film, ktorý ma nielen skvelé tempo, ale aj plno super nápadov. Veľmi rád si ho pozriem ešte veľakrát.
Sociální síť (2010)
Môj zážitok padol za obeť prehnaným očakávaniam.
Talentmania (2010) (pořad)
Haberu zahrabať a už nevykopať, toľko trápnych akože vtipných komentárov som ešte nepočul.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Výborný seriál, ktorý je natočený lepšie ako väčšina filmov touto tematikou.
Avatar (2009)
Asi nikdy nepochopím čo je na tomto filme také úžasné...
Doghouse (2009)
Kráľovská zábava keby tam nebol tak retardovaný koniec, dal by som bez váhania 5*.
Exclusiv - Noviny úspešných s Brunom (2009) (pořad)
Nečudujme, keď vieme kto vlastní JOJku.