Recenze (2 223)
L'Intervention (2019)
Banda sniperů osvobozuje autobus s dětmi. Vše brzdí byrokracie a politika. Kurylenko jako odvážná (téměř sovětská) učitelka. Pěkné headshoty.
Kořist (2019)
Otec a dcera proti krokodýlům. Solidní prácička.
Harpoon (2019)
I ta krátká stopáž je někdy až moc dlouhá. Poněkud prapodivný film.
Taxikář (1976)
Dobré. Ale čekal jsem to o trochu lepší. Fosterka tu zase tolik není. Robertek měl pěknou výbavičku. Vtipný Keitel.
Tarzan – k pramenům legendy (2016) (TV film)
Hodně zajímavých záběrů ze starších filmů.
Zlatá šedesátá - Miroslav Ondříček (2009) (epizoda)
Ondříček mluví o svém filmařském životě od narození po konec 60. let.
V Billově mozku: dekódování Billa Gatese (2019) (seriál)
První epizoda o hovínkách, druhá o obrně, třetí o jaderném reaktoru. Solidní dokument o Gatesovi s Gatesem.
47 metrů: Mimo klec (2019)
Holky hysterky, chlapci jako jednohubky. Občas nepřehledné. Žraloci solidně udělaní. Akorát lehce retardovaní (zřejmě už důchodci).
Umění sebeobrany (2019)
Jesse zažije přerod od srábka k drsoňovi. Ve žlutém. Zvláštní film.
V písku - Příslib svobody (2015)
Co budete dělat, až se vrátíte domů? Bum! Mladí skopčáci odstraňují miny. A jsou celkem fajn.