Recenze (201)
The Grand Tour - Lochdown (2021) (epizoda)
Hodně povedený díl! Pro mě zábavnější než některé Top Gear speciály.
Tiché místo: Část II (2020)
Už jednička mě moc nenadchla a dvojka byla v tomhle ještě horší. Nepochopitelná série rozhodnutí, aby se děj někam posouval. Nejvíc mě iritovalo to chození bos, jakoby nějaké normální tenisky dělaly tak strašný randál.:))) Radši měli natočit pokračování, jak ti vetřelci vyvraždili všechny ptáky na planetě, protože ti teda fakt nemlčí ani ve městech, natožpak v přírodě.;)
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Moc hezká vzpomínka na nejlepší sitcom všech dob.
Rozhněvaný muž (2021)
Panejo, tak tohle je vysoká škola akčního žánru!
Dámský gambit (2020) (seriál)
Děsně mě otravuje, že dnes musí mít hlavní postava skoro každého dramatu problém s alkoholem, drogami apod. Tady ten alkoholismus působí zcela neopodstatněně, často je to jen trapná výplň hluchých míst, kdy je asi potřeba nějak "uspokojit" nešachisty. Jinak je to natočené celkem pěkně, příběh vtáhne. Turnajovou nereálnost neřeším, nad tím u seriálů v pohodě mávnu rukou.
John Wick 3 (2019)
V podstatě nonstop bitka a střílečka, kde je (oproti předchozím dílům) neúnosné množství ptákovin, ze kterých je člověk natolik unavený, že má problém vůbec to dokoukat a každých 20 minut snižuje hodnocení. Vyvrcholení filmu (a vlastně celá ta globální "zednářská" sekta zabijáků) už je pak jen nechtěná parodie, která zavání odpadem. Z úcty k mému oblíbenci nechávám jednu hvězdu, ale zklamání je to obrovské.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Až na tu rasovou a genderovou "vyváženost", z které má průměrný občan ČR chuť si vystřelit mozek z hlavy, je to vskutku podařené dílo. Virtuální realita je zakomponována opravdu parádně!
Všechny prachy světa (2017)
Seriál (Trust) měl grády, tohle bylo divné, místy až nezáživné.
Oko v oblacích (2015)
Nebýt uplakaného amerického pilota (u té pilotky bych to ještě snesl), dal bych plnou palbu.
12 hrdinů (2018)
Až na závěrečnou bitvu dost nezáživné... Docela k pláči, že i Rambo 3 má víc šťávy a napětí.:)