Recenze (1 381)
Fallout (2024) (seriál)
S01 Pokračovanie hry Fallout. Dobre spravené s občasnou vatou. Postavy aj svet uveriteľný. Aj hráči dostali celkom obstojný seriál. Všetky tri dejové linky, ktoré sa časom pretnú sú zaujímavé a dobre sa doplňujú. Čo ma rušilo boli predely retrospektívy, ktoré pôsobili ako iný seriál.
Hrozba smrti (2024)
Celé to pôsobí ako MMA zápas s vatou. Príbeh obohraný a postavy s malou hĺbkou. Vsadenie na bitkára/zabijaka/dobráka pôsobí odpudzujúco. Film vďaka scenáru väčšinou znie ako B-čko aj keď vizuálne je celkom dobrý. Gyllendhaala môžem a ten to aj štandardne ťahá. Pokiaľ sa nezjaví McGregor.
Kekkon jubiwa monogatari (2024) (seriál)
Pre pubošov. Hlúpučký príbeh a tak aj postavy. Všetko je to tak akoby niekto znalý populárnych titulov, s vyspelosťou decka, napísala romantické anime s echi prvkami pre japonskú zdržanlivostnú kultúru. Postavy sú milé, je tam tak akurát dostatok napätia a očakávania, čo vylezie spoza rohu, a to ma pri tom udržalo.
Ore dake Level Up na Ken (2024) (seriál)
S01 Viac kórejské ako japonské, s prvkami MMORPG a bohužiaľ aj lootboxami, dennými úlohami. Ešte, že nie je Sung posadnutý brnením a neriešia aj mikrotransakcie. Hrdina je skrytý talent a vyvolený cudzou entitou. Nakoľko sa mu leveluje dobre a odvaha tiež nechýba (záchrana príde vždy. nakoniec). Dynamické boje sú trochu neprehľadné a prešpikované efektami. Príbeh zaujme hlavne vývojom postavy a udržiavaním neznáma ako: - kto je antagonista, aký význam má Sung (najskôr bude asi šampión v nejakej zvrhlej hre), prečo majú vyvolený S triedy také problémy s ostrovom Džejdžu?
Shiti Hanta (2024)
Groteska zabalená vo reálnom háve podľa mangy/anime s chlípnym ale veľmi schopným detektívom. Na humor, akciu a patetizmus vsadené. Herecky dobré príbehovo len priemer a vsadené na cossplay a tajnú organizáciu.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Antman je stále simpoš a okolie tiež. Pár vtipov poteší, inak temné so CGI hitparádou spredu a zo zadu. M.O.D.O.K je trochu nepodarená vtipná postava. Kang ako čistič alias "Dobyvateľ" nepresvedčí. Trochu mi chýba "traja Vombati".
Barbie (2023)
Príbeh okolo zhmotnenej bábiky vo svojom svete a jeho záchrane nie je nič čo by ma vystrelilo zo stoličky. Je to rozprávka pre barbie nostalgikov. Dalo sa to pozrieť, ale ničím ma to neprekvapilo. Očakával som ale viac komédiu a dostal som existencialistickú fantasy s obľúbeným produktom konca minulého storočia.
Castlevania: Nokturno (2023) (seriál)
Stále sa jedná o zaujímavý počin s občas dobrou atmosférou. Francúzka revolúcia je výživná a slúži dobre ako kulisa krviprelievania. Nemá to náboj a ani šarm predchodcu. Predstavovanie postáv je zdĺhavé ako animácia. Osudy postáv sú monotématické. Nezaujal ma ani ten Báthori-Sekhmet upgrade.
Docent (2023) (seriál)
Začalo to dobre. Nemleté postavy a zaujímavé iskrenie medzi nimi. Neskôr sa z toho vyklula opäť rovnaká škatulka posledných rokov ˝čím horšie tým lepšie˝. Posledný diel nepozeraný len sprostredkovaný.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Fantasy vtipné s drakmi (vysokotonážnim) a slabým záporákom. O fanúšikov je postarané a nás ostatných tiež ,ale ide o tuctovku.