Recenze (1 381)
Jumanji: Další level (2019)
Patetické až mi slzy ukvapli a s menej záživnejším príbehom a trochu obdratými postavami aj keď sa to snažia zachrániť niekoľko násobnou výmenou. Pár dobrých frkov napriek tomu slabšie ako jednotka. Záporák asi ešte slabší ako v jednotke ťažko povedať lebo to si už ani nevybavujem.
Špióni v převleku (2019)
Pacifista vedec a namyslený špión sa spoja s babenkou z vnútorného a zachránia agentov pred smrťou. Príjemný film pre celú rodinu bez zbytočného pátosu.
Anna (2019)
Besson pokračuje vo svojej obsesii zabijakov a modeliek. Nič prevratného sa opäť nekoná. Štýlovosť je ešte pozorovateľná ale celé to je bez iskry. Herecky ploché a audiovizuálne len sporadicky zaujme.
Na nože (2019)
Dobre napísané. Nič pre nedočkavcov. Ale ani komediálny aspekt nie je na zahodenie. Pre Anu de Armas možno trochu veľké sústo ale bodovali všetci aj Chris Evans s nálepkou ...
Králíček Jojo (2019)
Ďaľšia dramédia s naozaj ťažko skúsnuteľnou témou. Napriek tomu víťazí slušnosť a zdravý rozum.
Sorry to Bother You (2018)
Ťažko sa to hodnotí lebo ide o čudný príbeh o chlapíkovi z telemarketingu, ktorý prejde z najnižšej priečky zamestnanca k elite predávajúcej otrokov, zbrane. Následne je konfrontovaný v suteréne zavretými experimentami šéfa firmy ponúkajúcej novodobých otrokov. Herecky dobre obsadené. Hudba tiež újde. Moc ma to, ale neoslovilo.
Le Mans '66 (2019)
Dobre zahraté, dobre spravené ale chýbalo tomu čosi.
Star Trek: Picard - Remembrance (2020) (epizoda)
Aj keď tu máme veľa referencií na Star Trek a jeho svet. Nemal som pocit akoby som pozeral Star Trek seriál. Odklon od Roddenberryho poňatia je zrejmá. Ako už pri Discovery ide o temnejšie a filmovejšie podanie. Toto je asi ako jeho tvorcovia a CBS chce predať seriál väčšej mase. Herecky je to vyrovnané. Čo sa príbehu týka je to až moc tajomné.
Pán času - Orphan 55 (2020) (epizoda)
Odkaz je jasný, ale ako to spracovali je biedne.
Wasabi (2001)
Príjemná oddychovka s drsňákom a jeho potomkom v krajine vychádzajúceho slnka. Nie všetko dáva zmysel, ale zábava to je.