Recenze (645)
Rosemary má děťátko (1968)
I mě sice konec trochu zklamal, ale za podmanivou atmosféru, perfektní výkon Mii Farrow a vůbec styl, jakým to je natočené, dávám plný počet. Když jsme u těch přesmyček a manželů Castevetových, zaujala mě podobnost se jménem představitele Rosiina manžela (J. Cassavetes). V tom musí mít taky prsty čert. Mimochodem, knižní předloha (zfilmovaná už rok po vydání) je prý nejprodávanějším hororovým románem 60. let.
Krok za krokem - Oslava narozenin (1993) (epizoda)
"Nezlobte se, že jsem krásná."
Princezna Pampeliška (1967) (TV film)
Je to vlastně taková starší sestra Manon Lescaut (1970) – jak formou, tak i vývojem... Úvodní pasáž na zámku poněkud nudí, ale od té doby, co se Pampeliška s Honzou potkají, je to jako jízda na horské dráze a do poslední chvíle vlastně nevíte, jak to celé skončí. Skvěle vybraná ústřední dvojice, vybroušené verše, krásně zobrazené city a... píseň o lnu působivě zpívaná bez doprovodu hudby.
Prasátko Peppa - Whistling (2010) (epizoda)
Zábavná podívaná pro všechny, kdo s námahou usilují o něco, co mnozí zvládají jako nic. Telefonát se Suzy Sheep nemá chybu. :))
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Skvělá zábava pro děti i dospělé. Vtipné (např. scéna s lenochody nebo vyjící vlčí stráž) a roztomilé.
Frigo staví dům (1920)
Je ohromující, co někdo dokázal natočit před sto lety! Mně by to připadalo těžké i v současnosti. :) Nesmírně nápadité a jistě i nebezpečné. Ke konci, kdy se rozhodne přibít dům k autu, už se nejde nesmát, ani když se člověk snaží.
Naprostí cizinci (2016)
Pro mě film roku 2020 (byť je už čtyři roky starý).
Šmejdi (2013)
Je s podivem, jak se můžou k lidem takhle chovat, i to, že ti důchodci pořád jezdí dál a dál... Na konci je dobře vystiženo, že paní prostě "nechce být sama". To by stálo za rozpracování v dalším dokumentu.
Pyšná princezna (1952)
"Musím? Tak já budu."
Hořící Mississippi (1988)
Výborné Hackmanovo mrkání.