Recenze (461)
Captain America: První Avenger (2011)
Docela originální Avenger film, líbila se mi hlavně ta paralela do minulosti, starej STARK, počátek superhrdinů, krásná Sci-fi 30. a 40. léta a tak dále a tak dále. Díky tomu filmu snadno odpustíte menší nedostatky. Celkový dojem je velmi dobrý...
1984 (1984)
Čistý opak mé vysněné budoucnosti.
Super 8 (2011)
Ve filmu je jasně vidět inspirace ve starších filmech či seriálech Spielberga či Abramse, přes to tvůrce opět dokázal vykouzlit originální výtvor. Když k tomu přičtete, že je to zábava i přes to, že jde o Sci-Fi thriller v hlavní roli s malými dětmi, vychází z toho jednoduchý výsledek: J.J. Abrams je jedním z nejlepších režisérů současné generace a už se nemůžu dočkat na jeho další počin. ( BTW, 67 % ??? nechápu... )
Země kůlů (2010)
Nečekejte další bezmyšlenkovitou vyvražďovačku. Akce je zde druhotná a jde spíš o lidskou psychiku v ponuré atmosféře postapokalyptického světa.
Šílenci na prknech (2001)
Nic světoborného, pár výborných momentů, při sledování ale ani na chvíli nenudí a stojím si za tím, že tyhle filmy jsou potřeba, protože geniální komedie jenom tak nepadají na svět a bez takovýchto výtvorů by byla jednoduše nuda.
Elitní jednotka (2007)
Film trochu sráží první polovina, ale ta druhá je naprosto brutální a úžasná...
Clarkson's Motorsport Mayhem (1995)
Dávám 4, už jenom kvůli tomu afru na Jeremyho hlavě...:)
Sucker Punch (2011)
Já bych to s tím hodnocením tak černě zas neviděl. Většina filmů má jeden či dva opravdu krásné objekty. Tento film, jich má ale mnohem víc a v různých formách a někdy je více, jednoduše více... :) Takže bylo to trochu podivné a sem tam sem to moc nepochopil, ale BOŽE, tak hezky se na to dívalo...
Policejní jednotka v barvách (1982) (seriál)
Kdybych viděl nejdřív seriál a až pak filmy možná bych hodnocení zaměnil. Není tomu ale tak, a proto jsou u mě filmy nedostižné...
Zodiac (2007)
Fincher je Fincher... V současnosti by takovouhle dvě a tři čtvrtě hodiny trvající kriminálku lépe asi nikdo nezvládl. Super film...