Recenze (461)
Sucker Punch (2011)
Já bych to s tím hodnocením tak černě zas neviděl. Většina filmů má jeden či dva opravdu krásné objekty. Tento film, jich má ale mnohem víc a v různých formách a někdy je více, jednoduše více... :) Takže bylo to trochu podivné a sem tam sem to moc nepochopil, ale BOŽE, tak hezky se na to dívalo...
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
Tenhle výtvor hodnotím jenom jako protest na ultimátně naprosto a nekonečně debilní české seriály o mezilidských vztazích s dobrými herci , kteří z nějakého důvodu ihned co vkročí na plac něčoho jako je toto, zapománají hrát a stávají se z nich trapné náhražky umělců. Bože už NEEEEE !!!
Hostel (2005)
Postavit film na tom, že někoho mučíte, mi přijde jako jedna z největších debilit co jsem kdy viděl nebo slyšel. Podle mě by se tyhle filmy ani neměli natáčet. Lidi co tohle točí fakt nechápu, dvakrát pak nechápu herce co v tom hrajou, no a diváky, kterým se to líbí by měli okamžitě zavřít do ústavu. Navíc ten film za nic nestojí ani po stránce příběhu ani po žádné jiné. Kdybych měl tenhle film vyjádřit 2 slovy, tak by to byl odpor a debilita...Někdo mi prozraďte jaký má tohle všechno smysl, protože já to nechápu...
Plivu na váš hrob (2010)
Nikdy mě nebralo dívat se na lidské utrpení, a proto i když je to silný příběh těmhle filmům teda moc neholduju...
Policejní jednotka v barvách (1982) (seriál)
Kdybych viděl nejdřív seriál a až pak filmy možná bych hodnocení zaměnil. Není tomu ale tak, a proto jsou u mě filmy nedostižné...
Zodiac (2007)
Fincher je Fincher... V současnosti by takovouhle dvě a tři čtvrtě hodiny trvající kriminálku lépe asi nikdo nezvládl. Super film...
Pan Nikdo (2009)
Ne, že by se to dalo pochopit, ale bylo to zajímavý...
X-Men: První třída (2011)
Zatím nejlepší film roku 2011, vážně super...
Jezero smrti (2008)
aneb proč nosit v kapse kudlu...
Zkus mě rozesmát (2011)
Sandlerův nejlepší film od Trestné lavice, i když tedy tu stokrát profláklou scénu na mostě s naraženým rozkrokem si mohl odpustit...