Recenze (550)
The Gravedancers (2006)
Jako jo, jen nechápu, proč duch mlátí své oběti pěstmi jak hospodskej rváč...
Rozchod Nadera a Simin (2011)
..jen ta délka...
Děti ze stanice Leningradská (2005)
Na takové věci je těžké aplikovat nějaké hvězdičkové hodnocení. Proto se jej protentokrát zdržím. Každopádně mě videa z Ruska ( včetně tohoto) stále přesvědčují o tom, že to je země neomezených možností v tom nejhorším slova smyslu.
Život bez končetin (2009) (TV film)
Hodnocení 5 hvězdiček nepatří ani tak formě a stylu dokumentu, ale protagonistovi. Klobouk dolů!!!
Symetrie (2003)
V podstatě kafkovsky laděný (bez vysvětlení) uvod se postupně mění (včetně hlavního hrdiny) na drsné (ale ne akční nebo krvavé) drama o ztrátě dobra a o tom, že zlo tam někde číhá i v tom nejsympatičtějším člověkovi. Stačí jen okolnosti a dere se na povrch.
Mrtvá zóna (1983)
Chápu proces zkracování při adaptaci literárního díla. Ale Cronenberg nejen zkracoval, ale i dost upravoval a předělával. Nejen že tím zprznil vynikajicí knihu, ale zparodoval i sám sebe. Cronenbergovy filmy mám velice rád, ale tady mě opravdu zklamal. Doporučuji přečíst knihu a vyhnout se tomuhle filmu.
Vřískot 4 (2011)
Myslím, že ten postmoderní meta-háv čtyřkovému vřiskotu docela prospěl. Minimálně o úroveň převyšuje ostatní soudobé velice modní a trendové "oživovací" (myšleno oživování starých legend) a remakové horory.
Brotherhood (2010)
Pěkně zkurvená noc!!
Pomáhat a chránit (2011)
V podstatě se podepisuju pod komentáč Malarkeyho. Jen přihazuji jednu hvězdu navíc.
Muž odnikud (2010)
Kdyby nebylo toho konce, dal bych tutově 4 hvězdy, nicméně naštvalo mě to. Stále se nemohu rozhodnout mezi 3 a 4. Dávám tedy 3,5. Jelikož tu tato volba není, tak musím zaokrouhlit na 4. Ale plnohodnotny 4 to nejsou.