Recenze (550)
Pouta (2009)
Potěšila mě přítomnost neznámých herců a naopak trochu zklamala absence konečné gradace. A ta stopáž mohla být taky menší..
Psychoville (2009) (seriál)
Miluju, když má seriál sice méně dílů, ale o to více je děj zhuštěn.
Fighter (2010)
Viděno v kině Světozor. Obsazení sálu- 3 lidé včetně mě :)
Dalkomhan insaeng (2005)
Ti korejští mafiáni snad nejsou lidi, kolik toho vydrží...
Viděl jsem ďábla (2010)
Vynikajicí film. Jen mě fascinovala jedna věc- kolik úderů do hlavy Korejci vydrží.
127 hodin (2010)
Mít film tak o 20 minut méně, byl by dokonalý...
Stopař (1986)
Od začátku do konce perfektní.
Hodiny zoufalství (1955)
Naprostá pecka!!
Pontypool (2008)
Tak mě to zas až tak nedostalo.
Černá labuť (2010)
Skvělý výkon Natalie Portman, která ze sebe očividně musela dostat úplně vše. Zlatý globus je ve správných rukou.