Recenze (55)
V zajetí démonů (2013)
Duchové a strašidelné panenky jsou vždycky dobré, o půlnoci se na to už dívat nebudu. Super
Očista (2013)
Další film, ve které nějaký malý fracek něco provede a ostatní to odserou
Mládeži nepřístupno (2013)
Je to ujetý, ale sranda
Legendární příšery (2010) (seriál)
Jenom další banda pitomců
VyVolení (2005) (pořad)
Oni tu kravinu budou dávat zase
Partička (2011) (pořad)
Má to velkej náznak trapnosti, ale nachcanej to beru!!!
Prosíme přetočte (2008)
Dobrej nápad, akorát válec jedoucí přes videokazety by se asi nezvedal, ale je to pěkný. Jak se tam snažej je "boží" a lidský+++. Konec je dost neuvěřitelnej. JDE TO
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Zatím jsem toho moc nevyděl, ale vypadá to zajímavě. Zatím ***
Van Helsing (2004)
Film je dobrej, ale časem strácí na atraktivitě.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Už se to víc naklání na pohádkovou stranu.