Recenze (22)
Na hraně zítřka (2014)
Parádní nářez a pro mě nejlepší film poslední doby.
Afrika (2013) (seriál)
Souboj dvou žirafích samců měl v sobě víc náboje než nejlepší akční holywoodská scéna. Neuvěřitelný dokument.
Hořící keř (2013) (TV film)
Pro mě velké překvapení. Změnilo to částečně můj pohled na onu dobu. Něco mezi 4* a 5*. Vzhledem k úrovni ostatní české produkce posledního období dávám vyšší hodnocení.
Sexmise (1983)
Kurva! :)
Temný rytíř povstal (2012)
Absolutní pecka a nejlepší film, který jsem viděl za hodně dlouhou dobu. Marně se snažím najít slabinu. Skvělé zakončení nejlepší trilogie. Sorry LOTŘE :)
Nedotknutelní (2011)
Určitě nejlepší nový film, který jsem viděl za poslední roky viděl.
Apokalypsa: 2. světová válka (2009) (seriál)
Dost možná nejlepší nepřírodopisný dokumentární seriál, který jsem kdy viděl. Netušil jsem, že probarvené záběry tolik změní můj pohled na onu dobu. I bez barev by byl dokument nesmírně kvalitní.
Sociální síť (2010)
Přidávám komentář a líbí se mi :)
Nickyho rodina (2011)
strašnej konec kazí jinak dobrej dojem
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Krásná satira na stále ještě aktuální téma. Sellers hraje dobře, ale George C. Scott ho o dost překonává. P.S.: nemůžu si pomoct, ale atomové výbuchy jsou nádherné