Recenze (62)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
tak to vypada, ze jsem si jako JEDINY NA SVETE vsiml TOTALNIHO NESMYSLU, kdy nejsilnejsi zbran v zakladni vybave jednoho z Jaegeru vytasi az v druhe pulce filmu a v deji az po po sesti letech bitev. WTF??!?!!?!? tady s tim by rozsekali kazdeho Kajdžeka hned ze startu! ANO, jedna se o...MEC! ale pesti byly pro tvurce asi vic cool. jednu bych pro ne mel...
Já, padouch 2 (2013)
81% ??? DA FAAAAAAK !?!??! animaky miluju, ale tohle byla infantilni nuda pro nejmensi s velmi nizkym obsahem kvalitnich vtipnych momentu
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
ve filmu nedostala hlavni roli Apolenka, takze nemuzu dat 50*!
Živí mrtví (2010) (seriál)
moc kecu. moc velky duraz na dialogy. misty fakt nuda. celkove ale stale super
Farma: Továrna na smrt (2009) (TV film)
"Ale žijeme v krutém světě a jak vlastně usmrtit humálně zvíře?" - Nijak. Jejich predurceni neni takove, abychom je zabijeli pro nase potreby.
Hra o trůny (2011) (seriál)
super, ale casem me to neustale kecani zacina nudit a kdyz nakonec misto boje vidim jen prijizdet kone z bitvy, tak to me dokaze fakt nasrat. devaty dil prvni serie byl nudny a musel jsem i preskakovat, coz se casto nestava. takze bud pridaji na drajvu, nebo se oblecu do zbroje prepadnu dostavnik sesivackou...
TRON: Legacy 3D (2010)
je to proste pecka. at si kazdy rika co chce - takovych filmu je minimum a i kdyz je nekdy scenar trochu deravy, je to porad narez! 5*
Čarodějův učeň (2010)
kvalitni soundrack, plasma stit a Cage me donutil dat 4*
Superman/Batman: Apokalypsa (2010)
zatim jeden z nejlepsich animaku v tehle supermanske tride
Machete (2010)
ty skakajici auta me zabily!