Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Forrest Gump je snad můj nejoblíbenější film vůbec. Bylo to jasné již při prvním shlédnutí. Skvělý příběh o prosťáčkovi z Alabamy a jeho životní úspěších, lásce, ba i strastech, je podtržený téměř dokonalým soundtrackem. Myslím, že každý fanoušek filmu by tento film měl ve videotéce mít. Jak by řekl Forrest: " Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš"
Nedotknutelní (2011)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Dá se hodnotit jedním slovem-DOKONALÉ!Už dlouho se mi nestalo, abych při titulkách z ničeho nic začal tleskat...
Osudový dotek (2004)
Pro mě skvěle obsazený film s perfektním scénářem. Ze začátku filmu jsem měl husí kůži, potom jsem vůbec nechápal a potom jsem se nechal už jen unášet dějem. Když jsem ho dokoukal, věděl jsem, že v dohledné době ho budu muset vidět znovu. Čím vícekrát jsem ho viděl, tím jsem ho měl raději! Teď patří mezi mé neoblíbenější filmy a za to mohu poděkovat skvělým výkonům zejména Any Smart a Astona Kutchera.
Sedm (1995)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Protože v nebi... se mluví jenom o moři.
Společnost mrtvých básníků (1989)
Co k tomu dodat? Snad jen... "Carpe Diem"
Láska nebeská (2003)
Neuvřitelná krása...Kéžby i v normálním životě všechny příběhy končily takhle...
Velká ryba (2003)
Děkuji, mistře Burtone...