Poslední recenze (3 152)
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Tak tomu říkám příjemné překvapení!! Super obsazení, luxusní scénář. Bavili jsme se doma skvěle a každý díl byl lepší. Od toho prvního, kde se ve stylu teen-komedy seznamujeme s postavami, dál a dál, kdy graduje příběh a od komedie postupně přechází k solidnímu byť tmavě humornému dramatu, které se pomalu bude bo může týkat všech našich rodin. Jako za mě naprostá paráda!
Antracit (2024) (seriál)
Ve výsledku to nebylo špatné. První díly trochu slabší, ale nabralo to docela solidní obrátky i vyústění se mi moc líbilo. Hodně prima koukatelné obličeje. Mělo to všechno, co se od Netflixu dalo čekat a od Frantíků zvlášť... Takže milé překvapení :)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Zvesela si jdu proti proudu. Bavilo mě i toto. Ano, není to žádný majstrštyk, ale: postavy prima, herecky kvalitní. Efekty luxusní, hudba parádní. Příběh není nic nového, spíše naopak, ale a co jako. Já nemusel moc přemýšlet, dostal jsme vše, co bych si přál, ale dle přijetí, výdělků a hodnocení už se asi dalšího dílu nedočkám... myslím, že je to škoda.
Poslední deníček (49)
Fast & Furious 7
Milý deníčku ...
' 7. 4. 2015 '
Water diviner naprosto postrádal akci, za to to byl nádherný příběh. Tento příběh neměl hlavu ani patu, za to byl nabušený akcí, střelbou, svaly, auty a nádhernými ženami. A na to já náladu měl. Závěrečné rozloučení s P. Walkerem mě dostalo....