Recenze (31)
Sin Nombre (2009)
Mozna az trochu prilis predvidatelny dej..ale jinak po vsech strankach vynikajici a velmi silny film.
Veřejní nepřátelé (2009)
moc dlouhý, moc předvídatelný
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Pro mě osobně překvapivě velice příjemná a zábavná podívaná s výborným soundtrackem, na kterém si ujíždím už třetí den.
Expendables: Postradatelní (2010)
kromě zástupu slavných jmen, jejichž nositelé navíc ani nepředvedou žádný nadprůměrný výkon (ne, že by jim k tomu scénář dával zrovna moc možností), nic extra..
Obvyklí podezřelí (1995)
jednu hvezdu dolu za hudbu - takovej lynchovsky pistivej vytvor...jinak vynikajici film s genialnim vyustenim
Robin Hood (2010)
4 a půl..taková pěkná pohádka
Čtyři lvi (2010)
snad nejčernější film co jsem kdy viděl..po přečtení pár recenzí sem měl strach z nižší intelektuální úrovně vtipů, ale obavy se ani trochu nenaplnily a smál jsem se opravdu od srdce po valnou část filmu
Nelítostný souboj (1995)
Mírné zklamání...možná proto, že jsem od filmu čekal opravdu hodně mě nenadchnul snad v žádném směru...všechno bylo precizní, ale to je tak všechno..a to dokonce včetně výkonu obou hlavních hrdinů, od kterých očekávám špičkový výkon v každém jejich filmu - tady mi to přišlo, že si navzájem překážejí..tři a půl
Taxikář (1976)
Whores, skunk pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies. Sick, venal…fancy? Go for it. Film z doby, kdy scénář a atmosféra byly důležitější než zvláštní efekty a akční scény. Dlouho se mi nestalo, že bych u nějakýho filmu takhle hltal každý slovo v podstatě všech postav..a hlavně jim to všechno věřil. Ukázkový příklad toho co dokáže jednoduchost spojená s řemeslnou zručností rozhodně stojí za dvě hodiny plné pozornosti.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
kulisy sou strasny, specialni efekty stejne tak..postavy maji shodne zhruba 3-5 emoci...a presto je to genialni serial