Poslední recenze (73)
Gravitace (2013)
Od začátku do konce s otevřenou hubou. Akorát se těším na domácí blu 2D projekci, protože mi to 3D pořád ne a ne sednout...
Skyfall (2012)
Craigova Bonda jsem do tohohle dílu nějak nebral v potaz, nepovažoval jsem ty dva díly za bondovky... Tohle taky není klasická bondovka, ale filmově to je zmrtvýchvstání agenta 007...
Světová válka Z (2013)
Můj pohled na zombie filmy je moc zkreslen. Tohle je další hodně povedený žánrový kousek. Pitt nepitt...