Recenze (154)
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Shark Vader vs světelná motorová pila. No do prdele, Lucas musí mít mrtvici jestli tohle viděl. A ten návratový žraločí modul v závěru Vás odrovná všechny !!!! Jedna *, protože v tomto díle bylo vystříleno 5 miliard kulek a spáleno paliva jako vody v Tichém oceánu. Těším se na čtvrtý díl
Hmyzáci (2015)
Rok 2015 nám zatím servíruje těžkou porci kokotin. Když jsem po 40 minutách zjistil, že retard smíchal hormony fotříka s hnojivem a to všechno byl výsledek všeho co se tam dělo, tak jsem uvažoval, že film dokoukám do dechberoucího konce ( a udělal jsem dobře ), protože potom vše začalo! Jakmile si jedna ta "vosa" zaskočila do ložnice a pustila gramodesku, měl jsem tlak na hrudníku. Možná začátek mého konce. Ale pořád jsem musel vědět, jak ten megafilm dopadne. Takže jedna * za tu pornoakci v sanitce v samotném závěru, tisíce létajících krav a Jessicu, která byla celkem fajn!!!!
Poltergeist (2015)
Remaky v poslední době prostě nikomu nejdou. Ale hodnocení půjde lehce nahoru, protože tady se hodnotil zase trailer a 10 lidí bylo v kině a ti ani neviděli původního Poltergeista :) Úplně špatné to nebylo....
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Hezké mléčné zklamání. Co se efektů a akce týká je super, ale zbytek ................... Ty komentáře co tady vidím jsou k pláči. Asi jste neviděli původní díly, protože tam se za benzín děly jiné věci. Tady se nahání mléko :O Půl hvězdy přihazuju za Kopřivnickou tatrovku, která vezla tu metalovou skupinu :D
Ex Machina (2014)
Že v jeden den stihnu takové špičkové filmy jako Eksmašina a Čepí, tak to jsem nečekal. 2 maliny v jeden den :(
Chappie (2015)
Mamííí, tatííí, ninjooo, čepííí. Neskutečná megakokotina !!!!! Ta jedna hvězda je za tu 5 minutovou akci nakonec. Yo-Landi doufám už nikdy na plátně neuvidím.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Po špatné kameře ze dvojky je tady strašný třetí díl s 3x horší kamerou. Ale válí se mi tady nový Liamův snímek " Noční běžec ", který se údajně dost povedl.
Found (2012)
65% really? 1 * za postel scénu v samotném závěru.
Padesát odstínů šedi (2015)
Já když fláknu nějakému filmu odpad! znamená to, že jsem ho prostě nedočuměl celý a byl strašný. Film, který se propaguje všude formou reklam apod. denně o něm čtu, vidím jak ta a támhle ti si to rozdali v kině, támhle tu jsme museli vyprovodit z kina, protože měla ruce jinde než v pytli s popcornem .................. je jen odpověď na to, jaký bude celkový výsledek. Stejně to funguje například u počítačových her ( vemte si naposledy obrovský boooom u AC: Unity a jak to dopadlo v Ubisoftu ). Tady máme adepta hned na 2 maliny a jednu ostružinu. Něco tak špatného už letos doufám neuvidím. A to jsem udělal výjimku a i když to je takový shit film, mučil jsem se až do samotného konce a v traumatu to viděl celé.
Ouija (2014)
Určitě nejpovedenější zpracování než předchozí pokusy.