Recenze (154)
Opičí muž (2024)
95 minut o ničem, 10 minut trochu akce a titulky. Na tohle jsem se fakt těšil, ale tak špatný film jsem vážně nečekal
The Beekeeper (2024)
Statham po letech jak ho známe z jeho prvních filmů. Pro milovníky akční jízdy nutnost!
Domácí tým (2022)
Jeden z nejslabších filmů s Kevinem a komedie to určitě není
Muž jménem Otto (2022)
Takové slabší Gran Torino, ale film je fajn
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Strašná kokotina, ale za ty roky zde na ČSFD chápu některé komentáře a recenzenty. Pod vlivem alkoholu bych možná dal 3*
Balkánská hranice (2019)
Akce je dost a té strašné kamery ještě více
Pomsta (2019)
Nejlepší Scottův film? Tady ho máte
Death House (2017)
Další horor třídy C pro místní ČSFD nadšence, kteří umí rozhazovat *****
6-Headed Shark Attack (2018) (TV film)
Jeden z těch "lepších" Asylum.... Zewett - kvůli takovým jako ty se tu občas u některých filmů nebezpečně hroutí hodnocení.
Děsivé dědictví (2018)
Naprosto musím souhlasit s hodnocením 71%. Trailer 50% a film samotný a 2 hodiny napůl spaní 21%