Recenze (8)
Café de Flore (2011)
Hodně podobné filmu Chaotická Ana, který se mi taky moc líbil. Cafe de Flore mě o dost víc oslovil. Takový ten typ filmu, který ve vás něco zanechá a musíte o tom přemýšlet, jestli se něco podobného neděje ve skutečnosti. .
Rozkoš v oblacích (2013)
Píšete, že nuda a bez nějakého sdělení, ale sdělení tam bylo, chtěl nejspíš ukázat jak se chovají lidé, pokud ví že za pár minut zemřou, jak se změní a odhalí, snaží se ještě něco stihnout.. .to se mi na tom líbilo . . .Jinak jeden z jeho slabších filmů, bohužel.
Temné nebe (2013)
Mě se to líbilo. Po dlouhé době dobrý horor.
Lesní duch (2013)
Ztráta času, pritimivní děj, kdy partička mladých lidí přijíždí do lesa a samozřejmě do osamělé chaty a něco začne dít. Pár lidí tomu věří, a samozřejmě pár ne. Nemůžou odejít, protože se rozvodnila řeka. Naprosto předvídatelný děj. Tento film je založen na litrech krve a nechutnostech, které se můžou líbit leda nějakému úchylovi. Přehnané. Pro mě je horor něco jiného než krvavé jatka v jednoduchém ději, kdy se samozřejmě zachrání pouze jeden člověk. Film šlo udělat daleko reálněji. Zklamalo.
Našrot (2013)
to měla být komedie ? nebylo tam snad nic, co by mi přišlo směšné. . slabá snaha o Pařbu ve Vegas. .
Bezpečný přístav (2013)
moc přeslazené, chvíle mi přišlo že je to snad nějaký film Rosamundy Pilcher, zdlouhavé, chvílema nudné. . Závěr se dal očekávat. Nejlepší herecký výkon byla ta malá holčička.
Nádherné bytosti (2013)
Snaha natočit další Stmívání. . Hrozné herecké výkony, celkově jednoduchý děj a hlavně hl. hrdina a hrdinka věděli po 5 min. filmů že se milují a on ji zná jak sebe? trapné . .
Na dřeň (2012)
Nějak mě to nenadchlo, hlavní hrdina působil jako buran. Celkově bez děje.