Recenze (598)
Válka světů (2005)
Vizuálně i obsahově výborný snímek! Škoda že Dakota Fanning umí jen řvát, podle těch řečí o velkém talentu jsem čekal daleko víc.
Sin City - město hříchu (2005)
Perfektní komiksový film. Černobílému hereckému osazenstvu vládne Mickey Rourke a Jessica je dobrá maximálně tak do výlohy.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
V tuhle chvíli tady na CSFD 66%....Hmm. Zrovna tomuhle filmu to trochu křivdí. Myslim že nebylo tak lehký vymyslet něco originálního do dalšího pokračování a (zatím) poslednímu Vetřelci se to i podařilo. Některé scény sou navíc velmi hezky natočené např. scéna pod vodou...Přesto si ale myslim že Fincherův třetí Vetřelec je lepší. Slabší 4 hvězdy.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Resident Evil miluju ale tohle bylo zklamání. Velký zklamání.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Třetí pokračování vynikající série prostě lépe natočit nešlo. Až Salvation to zkazil.
BloodRayne (2005)
"Bollovina"!
Kdopak to mluví 3 (1993)
Už napodruhé to ztratilo veškerou originalitu a vtip.
Amadeus (1984)
Formanův vrchol. Jeden z největších filmů světové kinematografie.
Star Trek (1966) (seriál)
:-)
Wasabi (2001)
Jsou horší filmy. Tohle je jen sice takový lehoučký nadprůměr ale jedna hvězda za to, že jedním z mých životních snů je jet do Tokya. Tady je ukázané,podle mého, v celé kráse;-)....jo a ještě - Jean Reno byl celkem gut:-D.