Recenze (598)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Perfektní - víc není třeba dodávat. Ovšem jen první maximálně tři série. Zbytek už je bohužel velmi špatný.
Max Payne (2008)
Docela zklamání, trailer rozhodně sliboval víc. Nebýt té krásné vizuální stránky byl by to ještě větší průser, takhle je to za 2 a půl *.
Krevní pouto (1998)
Z Jessicy Lange šel docela strach ale jinak to bylo o ničem.
Kruh 2 (2005)
O hodně slabší než atmosférou nabitý první díl. Už se skoro není čeho bát.
Ultraviolet (2006)
Ultrabarevná řežba, která občas dokáže vykouzlit docela stylové scény a zároveň vypadat hůř než wolfenstein 3D. Ale zábava to celkem je.
Tenkrát na Západě (1968)
Pokud se někdy bude vyhlašovat nějaká anketa "nejpřeceňovanějších" filmů všech dob, musí tohle bezpodmínečně vyhrát. "Kult", kde je jen podělanej záber jednoucího koňského povozu roztažen na několik minut a kde záběry ksichtů kovbjů-drsoňů zabírají hodinu ze stopáže, je tady 13. nejlepším filmem. Pokud mi to někdo, kdo náhodou tohle bude číst, bude chtít i vysvětlit - napište. Já tomu prostě nerozumím. Dokonalá hudba a přirozený šarm Claudie to nevytrhnou. Jeden z nejnudnějších filmů pod sluncem.
Eurotrip (2004)
Je docela vtipný sledovat jak fronta stojící na prohlídku Louvreru ve skutečnosti stojí před pražským Rudolfinem a další věci. Ale jinak je to pořád lepší než jiný podobný americký komedie.
Gejša (2005)
Nádherně natočené a Ziyi Zhang je krásná ale na dobrý film to prostě nestačí.
Happy Feet (2006)
Animace naprosto neuvěřitelná. Ale to je tak všechno. Jo a není to pro děti...prostě ne.
Saw 3 (2006)
Škoda, fakt škoda že se série odstartovaná skvělým prvním dílem dostala do fáze "ubohé vyvraždovačky". Pořád dost nechutný ale už ne tak zábavný jako jednička a i nakonec dvojka, která se po třetím dílu jeví jako dobré pokračování. Ale není všem dílům konec - už se točí (prej) díl 4 a to už má být plnohodnotný áčkový thriller. Navíc scénář prý píše Kaufman ( věčný svit..atd.) ;-).