Recenze (209)
Poslední hlídka (2000)
Pre mna najslabsi film v ktorom hral Dolph hlavnu ulohu. Este aj Jill Rips mi sadlo lepsie.
Drive Angry (2011)
Tazko to komentovat. Na jednej strane treba priznat, ze o akciu nudza nie je, ale ten dej.....jaaaaaj! Toto tu uz bolo nespocetne krat a aj tie herecke vykony su akosi "zamrznute".Hodnotim to na max. lepsi priemer, cize: 3.
Saw 4 (2007)
Tento diel je uz naozaj zbytocny. Po 3ke to malo skoncit.
Kanibalové: Začátek (2003)
Otazkou je: kde sa stratila originalita z povodneho Cannibal holocaustu ?, ked to ma byt jeho volne pokracovanie.Tu sa chcel tvorca zviest len na jeho uspechu a tak to cele skopiroval a natocil po svojom. Vysledok bez kanibalskych scen je ako keby divak pozeral daku argentinsku telenovelu. A kanibalske sceny ? -trapne a primitivne.Jednoducho: nepodarena kopia !
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Vitazom v kategorii: " Tvorca s najbujnejsou fantaziou " sa stava : Robert Rodriguez !
Mojsejovci (2005) (pořad)
Taketo relacie dostavame ZA TREST ?
Obojek (1991)
Titul je sice plny klasickej B-ckovosti (ba dokonca az C-ckovosti), co vsak v tituloch z tejto doby vobec nevadilo. Nostalgia jednoducho nepusti ! -4-
Bláznivá mise 4 (1986)
O akciu tu nudza nie je, len skoda toho fantazirovania s krystalom.
Bláznivá mise 3 (1984)
Skoda ze sa z toho po 2 dieloch skvelej akcnej komedia stala parodia na: J.Bonda,Mad Maxa a ine.No od T.Harka sa caka rozhodne viac!!
Sladká Laura (2005) (seriál)
Nekonecna otrava !!!!