Recenze (203)
Tuningové války (2011) (pořad)
Skvela " sutaz ". Na rozdiel od Pimp my Ride sa tu venuje aj technickej casti ! Ziadne precackane zbytocnosti ( kavovar, pracka a pod.) ktore do auta jednoducho nepatria!!! V8 Power forever !
Zákon pouště (1991)
Hodnotim pribl. 105 min. tv verziu !
Ninja (2009)
Tema je uz sice otrepana, ale na nedostatok akcie sa neda stazovat.
Ve jménu krále 2 (2011)
Dal by som tomu aj 3 , ale ten DRAK to fakt zabil !!!
Jeden deň (2012) (seriál)
Tak ja som si pozrel tu 4.cast, kedze tato tematika je moja srdcovka. Jedine negativum je hlavne kratka minutaz. Takato tema resp. vsetky 4 by si zasluzili po minimalne 40 minutach.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Tak toto je DREAM-TEAM !!!
Bez návratu (1998)
Nechapem preco chceli z Rourke-a spravit Jean Claude-a. Mne to dost vadi, lebo Mickey-mu sa to vobec nehodi !
Útěk z L.A. (1996)
Az na tie efekty ktore su v niektorych miestach dost ubohe je to celkom zabava. Samozrejme Utek z N.Y. je klasika, v tomto pokracovani to zachranuje len mnozstvo znamych hereckych tvari !
Boxerský sen (2011)
Taky boxersky Karate Kid .
Sopka (1997)
Je jasne ze Amici porazia cokolvek. Samozrejme aj sopku !