Recenze (209)
WWE NXT (2010) (pořad)
Tak NXT moc nemusim !! Len kvoli Barrettovi davam 1 hviezdu.
Requiem za sen (2000)
Fuuuuuuuuuuuuuuuuu...... MOC, MOC, POUCNY FILM !!!!!
Aljašský express (2002)
Klasicky video titul. Akcie je tu dost, treba sa vsak preniest nad hlupostami ako terorista-kanibal a pod.!
Zabiják bez tváře (2006)
Ta jedna je ciste pre G.Daniels-a a jeho bojove umenie.Inak film nestoji ani za p.. !!!
Oběť zla (2007)
Dalsia rodinka a v nej dalsi "netvor", ostre noze a Masaker...XY ! Tieto "mega" horory vznikaju ako na beziacom pase. Akoze to este niekoho zaujima, ked je to stale dookola ? A ten koniec? Tak to tvorca uplne zabil ! Alebo zeby zadne dvierka pre pripadne (este hlupejsie) pokracovanie ?
Buffalo Bill a Indiáni (1976)
Na tomto titule je skoro vsetko OK. Paul Newman fajn, ako vzdy. Natocene zaujimavo...... Ale to podstatne !? Divadelna show???? Z tohoto mohol vzniknut zaujimavy Western. Takto to pre mna fuci vsetko do prazdna !!!
Krvavý potok (2009)
Od dakeho rezisera-novacika by som to bral, ale na niekoho tak skuseneho ako je Joel Schumacher je to strasna SLABOTA !!
12 kol (2009)
Aj ked velmi slusné !, napriek tomu vsak len akasi kopia Smrtonostnej pasce 3.
WrestleMania XXVII (2011) (pořad)
Najpotesujucejsia bola ucast legiend (dnes venujucich sa filmu),ako: Stone Cold ci The Rock.Okrem ucasti mohli ukazat aj cosi zo svojho umenia.Co sa ostatneho tyka bolo dost zaujimavych momentov, predovsetkym-TOP zapas: Undertaker vs Triple H., co pre hrobara znamena uz 19:0.Pozretie tejto udalosti je pre fandu wrestlingu povinnost. Legendy a sucastnost v jednom, preto davam: 5.
Na východě ďábel, na západě jed (2008)
Pre mna je tento titul jedna strasna nuda.A aj tych par bojovych scen su akosi nezaujimave.