Recenze (209)
WWE Elimination Chamber (2012) (pořad)
Priemerna PPV ! Bez nejakych prekvapeni ci zvratov. Nic zasadne co sa casom nestrati !
WWE Royal Rumble (2012) (pořad)
Skvela Vyrocna Royal-ka. Potesil ma hlavne navrat Legiend do ringu, ako: Hacksaw Jim Duggan, Mick Foley, Jerry Lawler, alebo Booker T. A vitazstvo Sheamus-a je uz len ceresnicka na torte (ale naozaj chutna !).
Jing wu ying xiong 2: Tie bao biao (1996)
Skoda len ze hlavny predstavitel (alebo tvorcovia) si chce/u ziskat divaka napodobnenim mena hlavneho predstavitela z prveho dielu. Namiesto Jet LI -ho tu hra Jet LE. Asi akosi zabudli ze doba ked tu boli Bruce Le, Bruci Li a podobny je uz davno prec. Original je vzdy len jeden. Aspon ze Bolo Yeung je pravy !
Král Artuš (2004)
Keby vznikol tento titul pred Gibsonovim-Statocnym srdcom mohlo to dostat aj maximalne hodnotenie. Niektore sceny mi vsak pripomenuli prave toto vel-dielo, takze tie 4 su najrealnejsie.
Icarus (2010)
Po dlhsom case fakt skvela Lundgren-ovina. Uz len lepsia kamera a bolo by to skoro ako za "starych" cias.
18 bojovníků z bronzu (1975)
Vyborné. Film plny shaolinskeho ucenia, bojovych umeni a vsetkeho co k tomu treba. Odporucam pre kazdeho komu je takyto zaner blizky.
Zuřivý mnich (1993)
Nielen sialeny mnich, ale aj poriadne sialeny film.
Zrození Planety opic (2011)
SKVELE !!! ...aj ked uprimne povedane: cakal som od toho viac !
Únos (2008)
Ak by bol kazdy remake takyto, tak: SOM ZA !!!!
WWE Monday Night RAW (1993) (pořad)
Aaaaaaaaa....Zlate casy !!!!!