Recenze (203)
Červený drak (2002)
Sice je to iba kopia Lovca ludi ale je to v celku fajn. Atmosfera OK ,herci tiez tak ze za 4.
Stalo se (2008)
Skoda ze Shyamalan uz stratil paru. 3 su maximum !
Syn draka (2006) (TV film)
Na TV-film celkom slusne.
Ruslan (2009)
Dalsia klasicka Seagalovka v style: nikoho sa nebojim, kazdemu rozbijem nos,ja som najvacsi tvrdas...
Informátoři (2008)
Tvorca sa snazi rozohrat viac pribehov, ale akosi sa mu to nedari.Dej je bez hlbsieho zmyslu a jednotlive sekcie vobec nie su dotiahnute do konca.Mnohe nemaju ani spojenie takze je to len take rozpravanie o nicom.Snazi sa vyvolat v divakoch emocie, ale efekt je nulovy.2 je maximum.
Krvavá odplata (2005)
Western a Hiphop to jednoducho k sebe nepasuje.Jedna pre David-a C..
Akta X (1993) (seriál)
Prve serie za 5, ostatne za 3 a 4.Takze celkovo za 4 !
Řek Zorba (1964)
Excelentny Anthony Quinn !!!
Sněhová koule (1995)
Detska fantasy.Humor ala Fantozzi necakajte.Vlastne humor necakajte vobec...
Death Race 2000 (1975)
Trocha primitivizmu nie je niekedy na skodu.Len sa to nesmie brat vazne.Je to zabava(film) nie skutocny pribeh!!!!!