Recenze (191)
Hudson Hawk (1991)
Jeden z naj bankrotov filmovej histórie. To naznamená, že si ho neužijete. Má parádny šarm, nadsázku a výpravu
Poldové (2010)
Smith počas tvorby tohto filmu znenávidel Willisa. Je to poznať
Vzpoura v Seattlu (2007)
Seattle je druhé najsympatickejšie americké mesto. Prvé je Anchorage
MADtv (1995) (pořad)
Sympatickejšia skupinka ako SNL, ľutujem, že ich zrušili. Pozerával som to po nociach tuším na Pro7, kúpil som si niekoľko sérií na DVD, videl som všetko, čo je na youtube. Mám rád hlavne tie dada. Medzi skvosty patrí všetko s Funkensteinom, Korean Soap Opera, hyperaktívne dievčatko Dot, Miss Swan, paródie Barbry Streisand, Oprah a všetky, ktoré hrala Nicole Parker
Latter Days (2003)
Chalan-jehovista/amiš je zahraný výborne, všetko ostatné je sladký guľáš-matiáš
500 dní se Summer (2009)
Jedna hviezda je za Josepha, inak je pre mňa tento film zosobnením Antipatie. Zooey tentokrát hrá neskutočne zlú osobu, možno preto je pre mnoho diváčiek tento film kultovou srdcovkou ;) Celkovo bolo na tomto filme máločo zaujímavé
Princ a pruďas (2011)
Tento typ úletov milujem, ale žiaľ toto bolo úmorné a ani trochu smiešne. Zasmial som sa len 1 raz - keď postava Zooey pod vplyvom kúzla spravila oplzlé gesto (alebo som to tak pochhopil len ja? :O)
Muž ve stínu (2010)
Sivomodrý (obrazom, výpravou i pocitom), od ktorého sa nedalo odtrhnúť. Celkom som vybil baterku na SGS2 a takmer vystúpil v inom meste
Sex ve městě 2 (2010)
Ženská rozprávková komédia. Humor má čaro nechceného. Niekde v hĺbke je skryté aj posolstvo o zle konzumu a mamonu, niekde poriadne hlboko.. tipujem, že u Samanthy
Hvězdný prach (2007)
Prečo nemôžu byť všetky filmy ako tento? Že sa vám z kina nechce odísť a chcete viac- lietania, bytostí, humoru, čačiek, de Nira..