Recenze (89)
Ahsoka - Část 6: Daleko, předaleko (2023) (epizoda)
Ezra je nudnej farmář, který ještě vypadá jako nějakej tmavej guru Jára. Asi moc velké očekávání od Rebels.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Všechno nasvědčuje k druhému dílu, který pravděpodobně nikdy nevznikne. Velká škoda.
Americký sniper (2014)
fil je to hodně dobrej, ale nevím jestli až tak dobrej na 6 nominací. Bradley už klasicky sympaťák co dokáže zaujmout
Aquaman (2018)
Ariel a potetovaný Eric, honícím se za nějakým kopím, to přece nemůže vyjít, ne? První třetina filmu dost uspávající a při scéně, kdy čekáte bitku v baru, ale místo toho zuřivě vypadající gang nějakých chlápků požádá Erica o selfie tak řeknete si, že tohle je prvotřídní kravina. Ale pozor, tím veškerá nuda končí, jakmile se Arthur dostane do Atlantidy a začne jeho honba za kopím osudu, kdy s Merou v Itálii skáčou po střechách jako Nathan Drake, začnete si uvědomovat, že se vlastně díváte na něco báječného a nechcete, aby to skončilo! Nevím jak bych měl popsat závěrečnou válku, protože při ní zůstáváte jen zírat s otevřenou pusou. Už dlouho jsem neviděl něco tak krásného. James Wan vytvořil něco, co tu už dlouho nebylo, prostě veledílo.
Avengers Grimm (2015)
To je taková holomajzna, až to je docela zábavné
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tak já nechápu proč má film tak malé hodnocení a je tolik kritických ohlasů! BvS je naprosto uchvatný film, který má tu správnou atmosféru a nedělá si „džouky“ během války, jako ty pseudokomiksovky od Marvelů. Pro mě je to nejlepší zpracování komiksového příběhů. Affleck jako Batman naprosto úžasný a dává zapomenout na Balea, pro fanoušky série Arkham naprosto úžasný kostým, systém souboje...no prostě dokonalé zpracování. Gal Gadot si každou scénou získává srdce diváků. Ano, příběh sice není dokonalé a slouží spíš jako odrazový můstek pro další hrdiny a pokud by se ubralo těch ničivých scén(boj s doomsday) tak by to bylo pro mě za 100%, nyní jen za 95% :)
Black Adam (2022)
Neočekávejte rozsáhlý příběh a hluboká témata, tohle je čistá popkornová zábava a je to zatracené dobrá zábava! 2 hodiny utečou jak nic, protože film má takové zběsilé tempo, že ani nemrknete a už běží titulky. Pierce Brosnan je klasik a i v pokročilém věku z něj charisma přímo srší, The Rock tu má asi 2 výrazy a to vlastně taky stačí, byl jsem jeden z těch, který "nadával" na černého Hawkmana, ale Aldis v podání Hawkmana do toho dává takovou energii, že zapomenete na to, že má jinou barvu.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Doteď nechápu jak jsem mohl tenhle paskvil dokoukat. Absolutní výplach mozku, tohle je hloupé i pro hloupého člověka...
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Tak určitě no. Netflix to bere na úplně jinou úroveň.
Bruno (2009)
Jsem docela překvapený, že tenhle film má "modré" hodnocení. Nechápu jaký to materiál hulil režisér, scénárista nebo kdo má co do činění se spácháním zločinu a to natočením tohohle snímku. Film je tu skutku nechutný a stupidní. Tolik zvráceného, trapného a debilního jsem v jednom filmu ještě neviděl. Co tímhle veledílem chtěl básník vyjádřit?