Recenze (77)
Quantum Apokalypsa (2010) (TV film)
Takže k Zemi se blíží černá díra, která vlastně není černá díra a jsme zachráněni punkerkou, geekem s obsedantně-kompulsivní poruchou, osobou s mentální retardací a tím, že jú es ej sestrojí během 30 minut zbraň, která tu díru (nebo co to vlastně bylo) zničí. Jo a Rusové na ní odpálí své jaderné zbraně, ale nemá to efekt.
Red (2010)
Film má sice vyrovnané tempo, ALE mohlo by to být rychlejší. S důchodcema je sranda, ale už ani Bruce nehláškuje tolik, jako dřív.
Requiem za sen (2000)
Tímhle filmem si u mě režisér okamžitě vydobyl místo nejoblíbenějšího filmového tvůrce. Byť jsem zvyklý na ledacos, tak tady jsem měl během konce problém, jestli se nepozvracím. Ne, že by to bylo tak špatné, to rozhodně ne, ale protože to bylo tak pravdivé a tak výborně zahrané a především natočené. Doufám, že nikdy neskončím jako feťák.
Rio (2011)
Film sám o sobě průměr, ale je to romantika, takže mi při happyendu opět spadlo něco do oka. Už se asi budu koukat jenom na thrillery.
Sherlock Holmes (2009)
Páni, já zírám. Podle traileru jsem čekal další nabušenou akční podívanou (jak velí současná móda), ale byl to takový Sherlock, jakého jsem si představoval. Dokonce i Watson nebyl jen takový podržtaška, ale (téměř) rovnocenný parter.
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Vím, že řada fanoušků Star Treku nemé tenhle seriál ráda. Mě osobně nevadí, je tam řada nových myšlenek. Rozjezd chvíli trvá, ale první dvě série jsou dle mého velmi dobré. Sice to není ten klasický Star trek, ale zase to bylo jiné. Bohužel, s každým dalším pokračováním jsem měl problémy orientovat se v tom, co, kde a kdy se vlastně děje. Bohužel, tvůrci to pak dost překombinovali, což snižuje zážitek.
Star Trek: Podivné nové světy (2022) (seriál)
Klasický Star Trek v novém podání. ST Discovery mi nijak nevadila, ale tohle je lepší. Uvidíme jak dlouho se povede držet laťku.
Status: Nežádoucí (2007) (seriál)
Novodobý MacGyver, který ke všemu používá mobilní telefon. Občas mi vadí jeho přespříliš morální jednání, ale jinak je to sranda- hlavně díky Bruci Campbellovi.
Superžralok (2011)
Musím si dát závazek, že se už nebudu dívat na filmy se slovem "shark" v názvu. Vedle chodícího žraloka byl chodící tank ještě zábavný. To, že produkce neměla neměla ani na pořádné uniformy, že na ponorce chyběl výkonný důstojník a že v letadlo se po každém záběru změnilo v jiné (z F/A-18 na letišti se stala F-15 při startu a z té zase F-16 v letu) mě už ani moc nepřekvapilo. A vykrádačka Pobřežní hlídky? Nad tím jsem už vypnul mozek.
Světáci (1969)
Naprosto geniální film, skvělý humor ještě lepšího tria hlavních herců. Nezapomenutelné hlášky proložené písněmi. Profesor sám říkal, že celej život vystačil s Pinkasem. S kým? Von myslí Pisaka.