Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Jeden z nejlepších filmů všech dob!!! Víc k tomu nemám co dodat.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Kultovní film v tom nejlepším smyslu slova!!! Nezapomenutelné hlášky, nezapomenutelné výkony herců!!!
Vetřelec (1979)
Mrazivý sci-fi horror na kterém jsem se v kině opravdu bál! Mistrovské dílo!
Forrest Gump (1994)
Jedním slovem, nádhera!!! Film, na který se díváte se zatajeným dechem!!!
Mlčení jehňátek (1991)
Děsivý film!!! Přesto nádherný a skvěle natočený. Vedle" Sedm", další film, který pokládám za vrchol v tomto žánru.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Vylodění v Normandii, které se odehrává v první půlhodině tohoto filmu, mě v kině připoutal k sedačce. Tlačil jsem se k opěradlu a nechtěl jsem, aby mě nějaká zbloudilá kulka z plátna dostala. Tak působivě a skvěle natočil Spielberg tuto scénu!!! Nejen tato scéna, ale celý film je vynikající!
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Jedna z nejlepších westernových parodií!!!
Big Lebowski (1998)
Vedle Farga můj nejoblíbenější Coenovský film!!!
Fargo (1996)
Vedle Biga Lebowského, můj nejoblíbenější Coenovský film!!!
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Skvělé drama rozvíjí svůj děj v několika rovinách, aby je pak na závěr poskládalo a my se dozvěděli, že vše souvisí se vším.Tento druh vyprávění miluji!!! (11.12.2020) Ani po jedenácti letech od prvého zhlédnutí pro mne film neztratil na přitažlivosti. Je to film velmi depresivní, kde není kladných postav, jsou tu jen velké a ještě větší svině. Mistrovský kousek!