Recenze (916)
Reminiscence (2021)
Pred pustebim jsem to vubec neznal a necetl jsem zadne recenze. Jen jsem cekal, ze to bude scifi a ze tam hraje hromada znamych osobnosti. A za me se teda podarilo, efekty ve 4K Dolby Vision a zvuky Dolby Atmos paradne dokreslovali spise silne detektivni pribeh, z lehci, ale temě zajímavým, stejně jakontrochu zamotaným příbehem. Necekal jsem to, ze scifi vude hrát až tak třetí housle a i kdyz je scenář malinko previdstelný, tak me rozhodne par veci prekvapilo. Atmosfera napeti a zahady byla taky na dost slusne urovni, takze pokud mate radi temne detektivni pribehy urcite je to k doporuceni! Pokud se s tou scifi technologickou casti nepustite do krizku, tak se urcite budete bavit dobre. Celkem 4,1*
Doba ledová: Scratovy příhody (2022) (seriál)
Vtipne pribehy jen na par minut. Urcite stoji za to 4,2*
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Nejvic me asi bavily ty vedlejsi pribehy Scratche ( jak se honil za zaludem), ty proste nemaji chybu. Jinak je to obstojny dalsi dil, co minimalne jednou pobavi. Celkem 3,1*
Důvěrný nepřítel (2018)
Cca do 2/3 je to fakt dobry, super atmosfera. Za me se ale nepriliz dobre vyporadali s koncem, takze to spadne s hodnocenim na prumer 3,3 = 3*.
Bábovky (2020)
Za me nic moc. Hromada veci strasne predvidatelna a to propojeni uz bylo az prehnane nerealne a neuveritelne. Cekal jsem vic s k doporuceni to teda moc neni.
Odloučení (2022) (seriál)
Nemuzu si pomoct, ale je to úplná pecka. Neuvěřitelně originální sci-fi příběh. Po celou dobu je napínavý, každou chvilku me něco překvapilo. Uz dlouho jsem se nekoukal na něco, co jsem nejpozdeji do půlky (dílu / série) nevedel přesně jak to dopadne. U tohohle jsem neměl tušení a naopak zvědavost jak to bude me táhla k dalšímu dílu. Jasná 5*. Doporučení všem co mají rádi nové sci-fi nápady. PS: Urcite jednen z nejlepších seriálu na ATV+, dost možná ten nejlepsi.
Duna (2021)
Konecne vidím po dlouhé době poradny sci-fi, plne efektů, super zvuků v Dolby Atmos, video ve 4K s Dolby Vision! Tak to ma přesně vypadat! Poradny příběh a mraky efektů!!! Jasná 5*
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Nevim no, ale pro normalniho dospelaka je to trochu uchylna kravina s detma. Fakt jsem necekal, ze v takhle zvucnych jmenech na strane produkce i hercu z toho vyleze takhle primocara, neuveritelna a nevtipna kravina.
V rytmu srdce (2021)
Originalni filmovy zazitek. Rozhodne neco uplne jineho, nez na co jsem zvykly. Rozhodne to ale stalo za to a za tu originalitu, seandu i romantiku opravdu slusne hodnoceni 4,6*
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Konecne po dlouhe dobe nejaka slusna komedie. Jako ano, jsou tam veci co uz celkem bezne zname, ale zase tam padlo hromada novych veci a vtipu. Celkove to bylo dost uveritelne a konecne jsem se po dlouhe dobe fakt nasmál. Asi by to cloveka nebavilo se na to koukat nekolikrat bez nejaky delsi pauzy, ale verim, ze po letech me to urcite znovu pobavi. S primhourenym ockem, ze jde o ceske dilo, tak s odrenyma usima 4,5* je to proste na 5*!