Recenze (239)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Ty vole, říkám, že tenhle seriál silně konkuruje Simpsonovým.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Na tohle se dá koukat pořád. Dokud jsem každý díl nezkouk tak pětkrát šestkrát, díval jsem se pravidelně.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
"Věříte v Boha?" "Ne, nejsou přece žádné důkazy!" "Hmm, já vaši kundu taky neviděl a přesto věřím, že ji máte!"
Čtyři sluhové a čtyři mušketýři (1974)
Tak tento film nemá chybu. Hlášky otce Josefa typu "nafukovací klekátko tomu, kdo ho chytne" to fakt nemá konkurenci. A na závěr se ještě všichni nakopou do p....
Kickboxer (1989)
Fakt husty ( a ty tréninkové dávky to by složilo i stádo slonů)
Slečna Drsňák (2000)
Občas prdel a Sandra je neskutečná buchta.
Zkurvenej pátek (2000)
Vostrej film, ve kterym se konečně mluví česky. Takže jednoznačně za 5.
Holky to chtěj taky (2001)
V jedné scéně jsem se poznal. Nebudu to rozvádět, ale ty filmaři tu scénu natočili asi podle mě. Fakt vostrý. Ovšem ty kosti nicmoc.
Vražedný computer (1993)
Celkem solidní počin. Na béčkový horor je tu opravdu dobrý příběh, při kteřém jsem zůstal napnut až do poslední chvíle, kdy se ten parchant zhmotnil.
Kill Bill 2 (2004)
Oproti jedničce to nestálo za nic. Nuda a nuda. Je mi moc líto, že musím hodnotit takto, ale opravdu jsem u Volume 2 nenašel žádný klad. Pozn.: Martin Mrhálek je IDIOT.