Recenze (1 344)
Sket (2011)
Hrozně jednoduchá zápletka, ale proč by to mělo vadit, když je to stylově natočený (mně prostě vizuál sedl), holky jsou pěkný a charismatický a navíc mezi nima pobíhá Lily Loveless (Naomi ze Skins), která mě, stejně jako anglický přízvuk, vždycky pošle do kolen. A tentokrát mě v kolenou lehce podlomil i soundtrack. Teen drámo o odplatě, který mi sedlo, ačkoli je na něm příběh nejslabším článkem. Ale furt mě to bavilo víc, než takovej Kidulthood, či Shank. 50%
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Slabší pokračování, ale co na tom, když se v jeho čele stále skví charismatická dvojka Rapace/Nyquist. Pořád je to nadprůměrnej thriller z neutěšenýho severskýho prostředí, který mi i přes dvouhodinovou stopáž utekl téměř bez zívnutí. PS: Zamilovala jsem se do plakátů k týhle trilogii :-)
Co ty jsi za číslo? (2011)
Trochu zdlouhavé, ostatně plácat dvouhodinovou stopáž na romantickou komedii je dost, trochu klišovité, ke konci vlastně už poměrně dost (ačkoli hláška: "Tohle je blbost, proč jsem na něj nepočkala doma?" to dobře uzemňuje), každopádně příjemně obsazené (Faris a Evans jsou mými oblíbenci), pohodové a i na ty dvě hoďky slušně odsýpající.
Anuvahood (2011)
Jak mě ten Deacon donedávna štval... A po Anuvahood ho začínám i brát, on je to vlastně borec. Nejdřív si hraje ve filmech o současné "gansta" mládeži na samém okraji společnosti (Kidulthood, Adulthood, Shank...) a pak si na stejný téma taky jeden kousek zrežíruje, jenže tentokrát komediálně. Krom sebe si ještě obsadí Ollieho, kterej jakoby svýho J.J.e ze Skins naruby převrátil (dokonce tu hrá Španěláka, kterej se přijel do Englandu anglině přiučit), a jednoho děsně ušišlanýho Nigga, s nímž vyválí naprosto peckoidní finále, za který jsem tomu málem šlehla čtvrtou hvězdu. Na to, abyste natočili vtipnou teen gangsta komedii z britskejch špinavejch ulic, nepotřebujete Emzáky, ne ne. 70%
Futurama: The Lost Adventure (2008)
Hrozně amatérské, jakoby to měli na svědomí spíš nepříliš talentovaní fanoušci, než léty praxe otrkaní tvůrci.
Dospělost (2008)
Bastard z jedničky se po šesti letech vrací z basy, aby zjistil, že se ani na svobodě klidu nedočká. Adulthood je oproti svému předchůdci "dospělejší" a to především díky tomu, že se přestal soustředit na bezcílné, ačkoli pro někoho kontroverzní, zevlování jednotlivých (více méně nesympatických) postav a místo toho se zaměřil na v depresích rozháranou postavu Sama, který si asi musel v base i mysli zažít své, což lidi kolem budou muset teprve pochopit a sem tam s ním třeba, stejně jako v průběhu sledování já, začnou i sympatizovat. Zase jeden příklad toho, že pokračování může překonat originál. Uteklo to jako mládí. 70%
Železná lady (2011)
Bože, ta Meryl je prostě dechberoucí, tý bych, za to, co tu předvádí, z fleku vrazila pět hvězd. Škoda, že je z filmu tolik cítit, že by s méně talentovanou herečkou značně ztratil, protože je de facto o ničem a žádnou dějovou linii nenaplnil ničím výraznějším. Část s nejstarší Margaret mi navíc připomíná přes kopírák vzatou Iris Murdochovou, v jejímž příběhu si Jim Broadbent zahrál (shodou náhod?) dost podobnou roli. Ať už bude pro vás tenhle film znamenat cokoli, pro mě je to jednoznačná "one woman show" Meryl Streepové, která je tak výborná, že jsem i film tematicky mně vzdálený vydržela s napětím i úsměvem na rtech sledovat až do konce a klidně bych si ho dala znovu. Už takhle jsem měla při prvním sledování poměrně častou potřebu některé scény vracet, abych si mohla ty výborné detaily v hereckém projevu Pravé Dámy užít znovu.
Kidulthood (2006)
Kids po anglicku... O něco koukatelnější, ale sympatickou postavu aby člověk pod lupou hledal. Což byl možná záměr, jenže bez sympaťáka, nebo alespoň dostatečně charismatického šmejda to dneska nejde.
84. Annual Academy Awards (2012) (pořad)
První ceremonie, ze mnou viděných, která nám předvedla hvězdy v celé své kráse, aneb kromě Meryl Streep vypadaly snad všechny herečky nejmíň o deset let starší, než doopravdy jsou.
Super High Me (2007)
Film o hulení, při jehož sledování jsem chuť na špeka nedostala ani jednou... Víc netřeba říkat.